مشارکت 6 مؤسسه قرآنی خراسان‌جنوبی در نمایشگاه مجازی قرآن
کد خبر: 3968552
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱

مشارکت 6 مؤسسه قرآنی خراسان‌جنوبی در نمایشگاه مجازی قرآن

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم ۱۱ تا ۲۰ اردیبهشت مصادف با ۱۸ تا ۲۷ ماه مبارک رمضان به‌‌صورت مجازی برگزار می‌شود که در آن شش مؤسسه از این استان نیز مشارکت دارند.

اعلام جزئیات نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریمبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، مرضیه صابری، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، شب گذشته، ۱۱ اردیبهشت‌ماه با بیان اینکه پس از 27 دوره برگزاری حضوری نمایشگاه قرآن، این دوره به‌دلیل شیوع ویروس کرونا مجازی برپا می‌شود، اظهار کرد: بستر نمایشگاه همچون نمایشگاه مجازی کتاب خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه در دو بخش خدمات فروشگاهی و خدمات محتوایی در خدمت عموم علاقه‌مندان است، ادامه داد: بخش فروشگاهی به فروش کتاب‌های چاپی در حوزه قرآن، دین و دفاع مقدس اختصاص دارد و امکان عرضه و فروش تمام کتاب‌های مربوط به این حوزه‌ها که ناشران آنها از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز چاپ گرفته باشند، فراهم شده است.

صابری به تسهیلات پیش‌بینی شده برای ناشران و مخاطبان نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم اشاره کرد و افزود: تخفیف قطعی 20 درصد برای تمام آثار عرضه شده در بخش فروشگاهی برای خریداران و مخاطبان و تأمین هزینه ارسال بسته‌های خریداران به تمام نقاط کشور تا سقف 50 هزار تومان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله این تسهیلات است.

وی از اعطای بن خرید از نمایشگاه به 12 هزار فعال قرآنی و فرهنگی خبر داد و بیان کرد: شش مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت از استان برای حضور در نمایشگاه معرفی شده‌اند، همچنین به هنرمندان استان جهت بارگذاری آثار هنری برای نمایش در بخش محتوایی نمایشگاه نیز فراخوان داده‌ایم.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: قرار است در این نمایشگاه ۳۰ وبینار تخصصی در حوزه‌های گوناگون فرهنگ قرآنی برگزار شود که ۱۰ وبینار در سطح بین‌المللی و با حضور میهمانان برجسته فرهنگ قرآنی و اسلامی از ۱۰ کشور خواهد بود.

صابری یادآور شد: بخش فروشگاهی فقط در ایام برگزاری نمایشگاه در دسترس بوده، اما بخش خدمات محتوایی پس از برگزاری نمایشگاه، همچنان برای خدمت‌دهی برپا خواهد بود.

انتهای پیام
captcha