جذب 600 حامی ایتام و محسنین در سیریک
کد خبر: 3969006
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

جذب 600 حامی ایتام و محسنین در سیریک

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از کمک بیش از 60 میلیارد ریالی خیرین شهرستان سیریک به نیازمندان تحت حمایت این نهاد انقلابی و مردمی و همچنین جذب 600 حامی ایتام و محسنین در قالب پویش «ایران همدل» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، صبح امروز، 13 اردیبهشت‌ماه، در مراسم تقدیر از خیرین شهرستان سیریک، اظهار کرد: سال گذشته مردم سخاوتمند و خیر سیریک بیش از ۶ میلیارد و 600 میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند این شهرستان، کمک کردند که جای قدردانی دارد.

وی افزود: در سال جاری نیز ۶۰۰ حامی برای کمک به ایتام و محسنین سیریک در قالب پویش «ایران همدل» جذب شده که این خیرین، کمک‌های مالی خود را ماهانه از 2 میلیون ریال تا ۲۰ میلیون ریال و بالاتر به حساب آن‌ها واریز می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان تصریح کرد: در سال گذشته بالغ‌بر ۱۰۵ میلیارد تومان در قالب صندوق امداد ولایت و بانک‌های رسالت و مهر برای طرح‌های اشتغال‌زایی، ازدواج آسان، اهدای کمک‌هزینه جهیزیه، کمک‌هزینه درمان، ساخت مسکن مددجویان و کمک به خانواده‌های نیازمند استان، پرداخت شده است. برای توسعه و ایجاد اشتغال پایدار و ساخت مسکن مددجویان در سال ۱۴۰۰ نیز مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان، ردیف بودجه پیش‌بینی شده که امیدواریم گام مثبت و تأثیرگذاری در توانمندسازی خانواده‌های جامعه هدف باشد.

تراهی با اشاره به اینکه خیرین، همواره به عنوان حامیان و بازوان اصلی نهاد انقلابی و مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده و هستند، بیان کرد: در صورت مشارکت ۵۰ درصدی خیرین برای ساخت مسکن ایتام روستایی هرمزگان تا پایان سال ۱۴۰۰ جشن ریشه‌کنی خانواده‌های فاقد مسکن، گرفته خواهد شد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه امسال ۱۹ محور خدمت به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد باید نصب‌العین همه خادمین و خدمتگزاران مردم باشد، یادآور شد: خدمت به جامعه هدف کمیته امداد، مجاهدت و عبادت است و آنچه برای انسان مسلمان مهم و ارزشمند است، عاقبت به خیری است.

انتهای پیام
captcha