معاون فرهنگی حزب‌الله: گرامیداشت قدس روز احیای ارزش‌هاست
کد خبر: 3969548
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳

معاون فرهنگی حزب‌الله: گرامیداشت قدس روز احیای ارزش‌هاست

معاون فرهنگی حزب‌الله با بیان این که روز قدس روز احیای ارزش‌هاست، تأکید کرد: مسئله قدس یک مسئله جهانی است و به همه جهانیان مرتبط می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد خبری دومین کنگره بین‌المللی قدس شریف، سید هاشم صفی‌الدین، معاون فرهنگی حزب‌الله امروز 15 اردیبهشت 1400 در دومین کنگره بین‌المللی قدس شریف که به صورت مجازی از شبکه عبرات تی وی پخش شد، اظهار داشت: روز قدس روز احیای ارزش‌هاست.

وی با بیان این که مسئله قدس یک مسئله جهانی است و به همه جهانیان مرتبط می‌شود، افزود: همه باید از فلسطین دفاع کنند و نباید فلسطین را یک مسئله منطقه‌ای و یا قومی دانست.

معاون فرهنگی حزب‌الله ادامه داد: با توجه به حقایق می‌توان دریافت که پیروزی فلسطین بسیار نزدیک است و ازاین‌رو حمایت‌ها از فلسطین باید تداوم یابد. همچنین در ادامه تنها راه پیروز را مقاومت دانست که شامل مقاومت مسلحانه و اخلاقی است.

وی با بیان این که امروز دشمن تنها زبان سلاح را می‌فهمد، حمایت با سلاح و زبان را لازم و ملزوم همدیگر معرفی کرد و خاطرنشان ساخت: ما برای آزادی قدس، شهدای زیادی داده‌ایم و بر این باوریم که شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس نیز در راه آزادی قدس به شهادت رسیدند.

سید صفی‌الدین تصریح کرد: هر چه در این راه شهید بدهیم، به هدف خود در آزادی قدس نزدیک‌تر خواهیم شد و امروز در نزدیک‌ترین زمان و مکان به تحقق این هدف هستیم.

وی با بیان این که همه اقدامات دشمنان مانند معامله قرن برای پایان دادن به تلاش برای آزادی قدس بود تأکید کرد این توطئه‌ها همه خنثی شدند، همه توطئه گران از بین رفته‌اند اما قدس و آرمان آن باقی مانده است.

معاون فرهنگی حزب‌الله بیان داشت: انتفاضه فلسطین حاکی از آن است که مسئله قدس و آزادسازی آن همچنان در وجدان انسان‌ها باقی‌مانده است و روز آزادی قدس نیز فرا خواهد رسید چرا که این یک وعده قطعی الهی است.

وی در پایان افزود: همه تلاش‌هایی که دشمنان برای تفرقه انجام داده‌اند به شکست خواهد انجامید، زیرا به مقاومت معتقدیم و همه پشت سر رهبری ایستاده‌ایم.

انتهای پیام
captcha