پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به مناسبت روز جهانی قدس
کد خبر: 3969659
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به مناسبت روز جهانی قدس

محمدرضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا علیزاده ،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

قدس شریف اولین قبله گاه مسلمانان است و روز قدس، یادگار ارزشمند امام راحل (ره)، که با هوشمندی، چنین روزی را به مظهر تجلی وحدت و همدلی مسلمانان عالم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قرار داد. روایت فلسطین ، حکایت هفتاد ساله حق و باطل و بنا به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی: «فلسطین، مساله اول جهان اسلام است».

حقیقت آن‌ است که انقلاب اسلامی ایران، با تقویت روح استکبارستیزی در میان مستضعفان جهان، از جمله مردم ستم دیده فلسطین، برای مبارزه و رهایی از چنگال استکبار، حرکت و نشاطی تازه پدید آورد و خدا را شاکریم که  امروز روز قدس ، شهرتی جهانی یافته و مرزها را در نوردیده و در اعماق دل و جان ملت‌های آزاداندیش جهان نفوذ کرده است.

روز قدس امسال نیز ، اگرچه در بُعد اجتماعات حضوری به دلیل شرایط پیش آمده، ناشی از شیوع ویروس منحوس  کرونا ،محدود شده؛ اما تبیین و تبادل اندیشه مقاومت، وحدت و همدلی مسلمانان و اعلام انزجار و نفرت از آمریکا و رژیم صهیونیستی  همچنان با قدرت در جریان است و میدان وسیع مبارزه با امپراطوری رسانه‌ای استکبار، شاهد بروز ابتکار، خلاقیت و روش‌های تازه مبارزه جوانان انقلابی و دغدغه‌مند در فضای مجازی خواهیم بود.

در جمعه‌ی پیش رو به جمع میلیونی شنوندگان و بینندگان بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) می‌پیوندیم تا به فضل و امداد الهی توان و امکانات خود را برای تحقق رهنمودهای معظم له در راه آرمان قدس عزیز  بیش از پیش به کار گیریم.

انتهای پیام
captcha