معرفی نفرات برتر جشنواره خوشنویسی «شَهْرُ رَمَضان»
کد خبر: 3970069
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

معرفی نفرات برتر جشنواره خوشنویسی «شَهْرُ رَمَضان»

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مریوان از ارسال ۴۲ اثر خوشنویسی دومین دوره جشنواره خوشنویسی «شَهْرُ رَمَضان» شهرستان مریوان خبر داد و گفت: دومین دوره جشنواره خوشنویسی «شَهْرُ رَمَضان» با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

رشید محمودی، سرپرست اداره فرهنگ‌ و‌ ارشاد اسلامی شهرستان مریوان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری دومین دوره جشنواره خوشنویسی حضوری نویسی «شَهْرُ رَمَضان» برای دومین سال پیاپی در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره پنج‌شنبه، 16 اردیبهشت‌ماه با حضور هنرمندان و خوشنویسان مریوانی برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در دو رده سنی کودک و نوجوانان و بزرگسالان افزود: در این جشنواره به همت هنرمندان مریوانی 42 اثر قرآنی به صورت حضوری در مجتمع فرهنگی - هنری مریوان خلق شد.

سرپرست اداره فرهنگ‌ و‌ ارشاد شهرستان مریوان بیان کرد: داوری این دوره از جشنواره را اساتید برجسته آقایان فخرالدین علی‌نژاد، سیدعلی حسینی و محمد بهرامی عهده‌دار بودند.

وی با اشاره به اینکه آثار هنرمندان این جشنواره در معرض ارزیابی داوران قرار گرفت، افزود: جشنواره امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز مجتمع فرهنگی - هنری مریوان و با فاصله فیزیکی برگزار شد.

محمودی اظهار کرد: در نظر داریم تا آثار برتر جشنواره در نمایشگاهی مجازی و در نمایشگاهی در محل نگارخانه مریوان به نمایش عمومی درآید که زمان دقیق آن متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی به نفرات برگزیده این جشنواره با رأی هیئت داوران اشاره کرد و افزود: هیئت داوران در بخش کودک و نوجوان بدون رتبه‌بندی روبار رحیمی و شنیا خدامرادی را به عنوان برگزیده انتخاب و روژان رحمتی در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد.

سرپرست اداره فرهنگ‌ و‌ ارشاد اسلامی شهرستان مریوان یادآور شد: در بخش بزرگسالان نیز بنا به رأی هیئت داوران بدون رتبه‌بندی رحیم جوانرودی، شادمان بردافکن، عبدالباسط سعدی و هوشیار رحیمی به عنوان برگزیده معرفی شدند و جهانگیر مرادویسی نیز شایسته تقدیر معرفی شد و جایزه ویژه جشنواره نیز به کارزان زحمتکش اختصاص یافت.

انتهای پیام
captcha