دو مادر و یک پدر شهید به فرزندان شهیدشان پیوستند
کد خبر: 3970078
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵

دو مادر و یک پدر شهید به فرزندان شهیدشان پیوستند

مادر شهیدان «قدرت‌الله و فضل‌الله صالحی»، مادر شهیدان «لطفعلی و علی عباسی» و پدر شهیدان «علی و حسن هنرمندنیا» از استان اصفهان پس از تحمل سال‌ها دوری، به فرزندان شهیدشان پیوستند.

ارسالی/ در شهیدان «هنرمندنیا» به فرزندان شهیدش پیوستبه گزارش ایکنا؛ «حاجیه خانم کبری صالحی» مادر شهیدان «قدرت‌الله و فضل‌الله صالحی» به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید «قدرت‌الله صالحی» سال 1344 در شهر زیارتی رزوه چشم به جهان گشود و سال 1362 عملیات والفجر 4 در منطقه مریوان به شهادت رسید.

شهید «فضل‌الله صالحی» سال 1345 در شهر زیارتی رزوه چشم به جهان گشود و سال 1361 در منطقه عین خوش به شهادت رسید.

مرحومه «حاجیه طیبه عباسی» مادر بزرگوار شهیدان «لطفعلی و علی عباسی»، پس از تحمل سال‌ها دوری از فرزندان شهیدش بر اثر کهولت سن به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر این مادر بزرگوار بر روی دستان مردم شهرستان نجف آباد تا گلزار شهدا تشییع و سپس در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

شهید «لطفعلی عباسی» ششم اسفندماه 1360 در تنگه چزابه، عملیات مولای متقیان به درجه رفیع شهادت نائل شد و شهید «علی عباسی» دوم بهمن ماه سال 1365 در شلمچه، عملیات کربلای 5 به شهادت رسید.

پدر شهیدان «هنرمندنیا» به فرزندان شهیدش پیوست«حاج شکراله هنرمندنیا»، پدر شهیدان «علی و حسن هنرمندنیا» پس از تحمل سال‌ها دوری از فرزندان شهیدش، در سن 77 سالگی بر اثر کهولت سن به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید «حسن هنرمندنیا» سال 1339 در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود و سال 1363 در بصره بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

شهید «علی هنرمندنیا» سال 1344 در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود و سال 1362 در حاج عمران عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha