اجرای پویش «بچه‌های قرآنی» در کرمانشاه
کد خبر: 3970408
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

اجرای پویش «بچه‌های قرآنی» در کرمانشاه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری پویش «بچه‌های قرآنی» به همت اداره امور قرآنی این سازمان خبر داد.

مهدی عبدالمالکی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری پویش «بچه‌های قرآنی» به همت اداره امور قرآنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: مسابقه پویش «بچه‌های قرآنی» در رده سنی زیر ۱۵ سال برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند یک فیلم ۱ تا ۳ دقیقه‌ای با گوشی تلفن همراه از تلاوت خود تهیه کنند و برای ارسال آن از طریق شماره ۰۹۳۶۶۵۳۵۰۲۷ و پیام‌رسان واتساپ و یا تلگرام اقدام نمایند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: آثار پس از دریافت در آدرس تلگرامی@quranserajmonir بارگزاری می‌شود و به ۹ نفر برگزیده که بیشترین رأی مردمی را کسب کنند جوایزی اهداء خواهد شد.

عبدالمالکی در پایان افزود: این پویش ویژه کودکان و نوجوانان در سه رده سنی زیر ۷ سال، ۷ تا ۱۱ سال و ۱۱ تا ۱۵ سال است و مهلت ارسال آثار تا پایان ماه مبارک رمضان خواهد بود. نفرات برگزیده این پویش خردادماه معرفی می‌شوند.

انتهای پیام
captcha