آغاز مرحله دوم داوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی»
کد خبر: 3970646
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹

آغاز مرحله دوم داوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی»

مرحله نخست داوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی سفیر مهربانی یادمان استاد مرحوم علی اربابی برگزار شد و مرحله دوم از امروز، 20 اردیبهشت‌ماه آغاز شد.

به گزارش ایکنا، داوری مرحله نخست پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی سفیر مهربانی یادمان استاد مرحوم علی اربابی در بخش آقایان در رشته‌های قرائت تحقیق در سه مقطع پایین 17 سال، 17 تا 50 سال و بالای 50 سال(پیشکسوتان) و رشته ترتیل در گروه سنی 17 تا 50 سال و رشته مفاهیم در بخش بانوان برگزار ‌شد.


بیشتر بخوانید:


بنابر گفته مهدی کارگری، دبیر این دوره از جشنواره، «‌170 نفر از 13 استان و حتی تعدادی از شرکت‌کنندگان از کشور آلمان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند. در این دوره از مسابقات بیشتر شاهد قاریان حائز رتبه ملی و بین‌المللی بود و این حمایت از سطح کیفی مسابقات داشت».

از این تعداد، 110 اثر به مرحله دوم داوری‌ راه پیدا کردند. قضاوت این مرحله با اساتید و داوران بین‌المللی چون حسن ربیعیان، حسین اخوان‌اقدم، علی‌اکبر ملکشاهی و مهدی کارگری است. همچنین داوری رشته مفاهیم بانوان با 95 شرکت‌کننده از شش استان بوشهر، کرمان، یزد، کرمانشاه، البرز، تهران و اصفهان به اتمام رسیده و 8 نفر حائز رتبه برتر شدند.

بنابر این گزارش در صورتی که داوری مرحله دوم تا چند روز آینده به اتمام برسد، مرحله فینال به صورت زنده و با حضور داوران در صحن آستان مقدس امامزادگان پنج تن(ع) لویزان برگزار خواهد شد، در غیر این صورت مرحله فینال رشته‌های قرائت به پس از عید فطر موکول خواهد شد.

انتهای پیام
captcha