حمله تروریستی کابل نشان از عمق وحشی‌گری است
کد خبر: 3970921
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

حمله تروریستی کابل نشان از عمق وحشی‌گری است

در پیام نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی در محکومیت حمله تروریستی کابل آمده است: بی‌شک چنین حملات بزدلانه‌ای در ماه مبارک رمضان و هدف قرار دادن کودکان معصوم و بی‌دفاع نشان از عمق وحشی‌گری و بی‌وجدانی در مسببین و عاملان این اقدام ناجوانمردانه دارد.

ارسالی| حمله ترویستی کابل بی‌وجدانی و وحشی‌گری تروریست‌ها را نشان دادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، در پیامی حمله تروریستی کابل را محکوم و شهادت کودکان و نوجوانان بی‌گناه را به ملت شریف افغانستان تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:  

«بسم الله الرحمن الرحیم

خبر حمله تروریستی مدرسه سید‌الشهدا در منطقه شیعه‌نشین هزاره کابل که منجر به شهادت و زخمی شدن کودکان و نوجوانان بی‌گناه آن منطقه گردید باعث اندوه و تأثر اینجانب گردید.

بی‌شک چنین حملات بزدلانه‌ای در ماه مبارک رمضان و هدف قرار دادن کودکان معصوم و بی‌دفاع  نشان از عمق وحشی‌گری و بی‌وجدانی در مسببین و عاملان این اقدام ناجوانمردانه دارد که قلب هر انسان بیدار و موحدی را به درد می‌آورد و بی‌شک به همگان نشان می‌دهد که ایثار و جانفشانی قهرمانانی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی در میدان مبارزه علیه داعش که بنیان شوم کودک‌کشی و نسل‌کشی در عراق و سوریه را نهاد، چگونه ضامن امنیت و ثبات در منطقه بوده و فقدان ایشان چه خسارت عظیمی برای کشورها محسوب می‌گردد.

اینجانب ضمن محکومیت این اقدام ناجوانمردانه، به ملت شریف افغانستان و خانواده‌های داغدیده این اقدام تأسف بار تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای داغ‌دیدگان صبر و اجر مسألت می‌نمایم.

سیدمهدی قریشی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه»

انتهای پیام
captcha