ثبت‌نام ۴۰ نفر از طلاب و اساتید قروه‌ای در مهرواره «محله همدل»
کد خبر: 3971126
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

ثبت‌نام ۴۰ نفر از طلاب و اساتید قروه‌ای در مهرواره «محله همدل»

راهیار بنیاد هدایت در کردستان از ثبت‌نام ۴۰ نفر از طلاب و استاد حوزه علمیه الزهرا(س) شهرستان قروه در طرح ملی مهرواره «محله همدل» خبر داد و گفت: طرح مهرواره محله همدل زمینه‌ساز اتحاد بین شیعه و سنی خواهد بود.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام رحمان پوریان، راهیار بنیاد هدایت در کردستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان که امروز، 22 اردیبهشت‌ماه به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: طلاب و مبلغان حوزه علمیه الزهرا(س) قروه در لبیک به گام دوم انقلاب و با استفاده از ظرفیت مردم برای ایجاد همدلی و حل مسائل در حرکت عظیم «محله همدل» ثبت‌نام کردند.

وی از ثبت‌نام ۴۰ نفر از طلاب و استاد حوزه علمیه الزهرا(س) شهرستان قروه در طرح ملی مهرواره «محله همدل» خبر داد و افزود: طرح مهرواره محله همدل زمینه‌ساز اتحاد بین شیعه و سنی خواهد بود.

راهیار بنیاد هدایت کردستان با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان این حوزه علمیه در راستای عملیاتی کردن طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی خود در این طرح ملی ثبت‌نام کرده‌اند، بیان کرد: طلاب خواهر در تمامی عرصه‌های مختلف نقش بسیار مؤثر و مطلوبی را ایفا و در سنگر علم و ایمان نیز به وظایف اجتماعی خود عمل کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رحمان پوریان افزود: بعد از ابلاغ طرح مهرواره محله همدل از سوی بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی جلسات متعددی با ماموستاها، امامان محله، مسئولان مراکز قرآنی و فرهنگی برگزار شد.

وی به چگونگی شرکت در این مهرواره اشاره و اظهار کرد: براساس اجرای طرح «محله همدل» مردم مشکلات خود را از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۷۵ با ارسال عدد یک و دریافت لینک مهرواره اعلام خواهند کرد.

راهیار بنیاد هدایت کردستان، یکی از اصلی ترین مشکلات مردم اعتیاد به عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی دست‌پاگیری جوانان جامعه دانست و افزود: برای حل مشکلات مردم از ظرفیت مساجد استفاده خواهد شد.

حجت‌الاسلام رحمان پوریان با بیان اینکه طرح مهرواره محله همدل زمینه‌ساز اتحاد بین شیعه و سنی خواهد بود، یادآور شد: سه جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی به سه برگزیده این مهرواره اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha