تشییع جنازه والده امام جمعه تبریز به‌صورت خانوادگی برگزار می‌شود
کد خبر: 3971526
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳

تشییع جنازه والده امام جمعه تبریز به‌صورت خانوادگی برگزار می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی طی پیام ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که مراسم تشییع جنازه والده وی به‌صورت خانوادگی برگزار می‌شود.

تشییع جنازه والده امام جمعه تبریز به صورت خانوادگی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، طی پیام ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که مراسم تشییع جنازه والده وی به‌صورت خانوادگی برگزار می‌شود.

وی در این پیام ویدئویی افزود: ضمن قدردانی از محبت و همدردی مردم و مسئولان، از آن‌ها می‌خواهیم تا از اجتماع عمومی خودداری کنند.

آل‌هاشم، هم‌چنین از مردم خواست تا از ارسال دسته گل، ‌نصب بنر و پیام تسلیت خودداری کرده و هزینه‌های آن را صرف بسته‌های معیشتی برای نیازمندان کنند.

امام جمعه تبریز بیان کرد: کسی که از دنیا رفته چه نیازی دارد که برایش گل بفرستیم پس بهتر است که هزنیه‌های آن در امور نیکوکاری و خیریه از جمله بسته‌های معیشتی در شرایط کنونی اختصاص یابد.

بر اساس این گزارش، الحاجیه ناظمی والده مکرمه حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم و متعلقه گرامی حضرت آیت الله سید محمدتقی آل هاشم ساعات اولیه جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام
captcha