مادر شهید «اصلان بهروزی» به فرزند شهیدش پیوست
کد خبر: 3971598
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

مادر شهید «اصلان بهروزی» به فرزند شهیدش پیوست

اقدس افشاری، مادر شهید والامقام «اصلان بهروزی» از شهدای شهرستان خرم‌دره آسمانی شد.

مادر شهید «اصلان بهروزی» به فرزند شهیدش پیوستبه گزارش ایکنا از زنجان، اقدس افشاری، مادر شهید والامقام اصلان بهروزی از شهدای شهرستان خرم‌دره به دلیل کهولت سن و بیماری، دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست. پیکر این مادر شهید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خاک سپرده شد.

شهید اصلان بهروزی فرزند علیرضا در سال ۱۳۴۷ و در روستای نصیرآباد خرم‌دره در یک خانواده کشاورز و مذهبی به دنیا آمد. تحصیلات ابتدایی را در مدرسه ابتدایی روستا سپری کرد. او همواره در کنار پدر و مادری مهربان و با ایمان رشد کرد و در کنار یادگیری دروس مدرسه، در فراگیری قرآن کریم همت گمارد.

این شهید والامقام، روح و جان خود را با صفای قرآن مزین کرد. تحصیلات راهنمایی را در خرم‌دره تا مقطع دوم ادامه داد اما کمبود امکانات آموزشی و فقر مالی، مانع از ادامه تحصیلش شد و ترک تحصیل کرد. وی دوشادوش پدر کار کرد تا امرار معاش کند. او در سال ۱۳۶۴ در قالب یک بسیجی به جبهه اعزام و در عملیات والفجر ۸ حضور داشت.

شهید بهروزی در سال ۱۳۶۵ قبل از سن قانونی به صورت داوطلب لباس مقدس سربازی را پوشید و از طریق سپاه به منطقه کردستان اعزام و در سال ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی بانه، هدف تیرهای منافقان قرار گرفت و به مقام شهادت نائل شد و در میان حزن و اندوه مردم روستا تشییع و در جوار سایر شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
captcha