اقدامات مسجد محدود به فعالیت‌ عبادی نیست
کد خبر: 3972036
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶

اقدامات مسجد محدود به فعالیت‌ عبادی نیست

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: در ایام ماه مبارک رمضان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین برنامه‌های متعددی داشتند و نشان دادند مسجد تعطیل شدنی نیست و اقدامات مسجد فقط محدود به فعالیت‌های عبادی نمی‌شود و از این ظرفیت می‌شود در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

اقدامات مسجد محدود به فعالیت‌ عبادی نیست

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، با تشریح اقدامات کانون‌های مساجد استان در ایام ماه مبارک رمضان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین برنامه‌های متعددی داشتند و نشان دادند مسجد تعطیل شدنی نیست و اقدامات مسجد فقط محدود به فعالیت‌های عبادی نمی‌شود و از این ظرفیت می‌شود در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: یکی از فعالیت‌هایی که در ماه مبارک رمضان در کانون‌های مساجد استان به صورت جدی صورت گرفت، کمک مومنانه به خانواده‌های نیازمند بود.

وی عنوان کرد: در طول این ماه مبارک و با مشارکت خیران، بسته‌های معیشتی، نان، غذای گرم و اقلام مختلف از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در بین محرومان و نیازمندان در مناطق مختلف توزیع شد.

حجت‌الاسلام رمضانی افزود: این اقدام خداپسندانه و کمک‌های مومنانه نه تنها در کانون‌های شهری بلکه در کانون‌های روستایی هم انجام شد و کانون‌ها هر یک به اندازه توان خود در دستگیری از نیازمندان اقدام کرده و سعی کردند تا رونقی به سفره‌های محرومان دهند.

وی اظهار کرد: برگزاری مراسم‌های معنوی و تولید محتوا در بستر فضای مجازی، برگزاری مراسم ویژه شب‌های ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی و کتابخوانی، مراسم جشن ویژه ولادت امام حسن (ع)، مراسم احیا شب قدر، تولید محتوا و فضاسازی در شبکه‌های اجتماعی به مناسبت روز قدس و غیره از جمله برنامه‌های کانون‌های مساجد استان در ماه مبارک رمضان بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: لازم است از تلاش و فعالیت کانون‌های مساجد استان در ایام ماه مبارک رمضان تشکر کرده و ان شاالله این فعالیت‌ها در حوزه‌های دینی، قرآنی و فرهنگی و کمک به محرومان به صورت جدی‌تر ادامه یابد.

وی خاطر نشان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری با ثبت فعالیت‌های خود در سامانه بچه‌های مساجد از مزایای این اقدام بهره‌مند شده و تجارب و فعالیت‌های خود را در معرض دید عموم کانون‌ها در سراسر کشور قرار دهند.

انتهای پیام
captcha