پذیرش دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرای کرمان
کد خبر: 3972976
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

پذیرش دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرای کرمان

دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرای کرمان برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ از دانش آموزان واجد شرایط پایه نهم دانش آموز می‌پذیرد.

مجتبی آئین، مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای کرمان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کرمان به پذیرش دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرای کرمان وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ اشاره کرد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان واجد شرایط پایه نهم می‌توانند در این مدرسه ثبت نام کنند؛ گفت: دارا بودن حداقل معدل ۱۷ در پایه نهم و کسب ۶۰ درصد نمره در آزمون ورودی از شرایط متقاضیان ثبت نام دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای کرمان است.

به فارغ التحصیلان این رشته پس از طی دوره متوسطه، دیپلم در رشته علوم و معارف اسلامی اعطا می‌شود. دانش آموختگان مدارس علوم و معارف اسلامی می‌توانند در کنکور دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شرکت کرده و با توجه به علاقه خود، در همه رشته‌های گروه علوم انسانی و یا در حوزه‌های علمیه ادامه تحصیل دهند.

علاقه‌مندان برای پیش ثبت نام به سایت www.imso.ir مراجعه و برای دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره‌های ۳۲۲۳۶۲۵۷ – ۳۲۲۳۶۲۵۲ تماس حاصل کنند. همچنین می‌توانند به‌صورت حضوری به دبیرستان، واقع در خیابان ابوحامد، ابوحامد ۴ (فلسطین۱۱) جنب مسجد خواجه خضر مراجعه کنند.

 

انتهای پیام
captcha