سوم خرداد حماسه‌ای فراموش نشدنی در تاریخ ایران + نماهنگ
کد خبر: 3973407
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

سوم خرداد حماسه‌ای فراموش نشدنی در تاریخ ایران + نماهنگ

سوم خرداد یادآور حماسه‌ای فراموش نشدنی در تاریخ ایران است. حماسه‌ای که مردم کرمان در کنار ملت ایران، با هدایت رهبری آگاه در آن نقشی بی‌بدیل ایفا کردند.

سوم خرداد یادآور حماسه‌ای فراموش نشدنی در تاریخ ایران است. حماسه‌ای که تمام مردم ایران، با هدایت رهبری آگاه در آن نقشی بی‌بدیل ایفا کردند.

مردم انقلابی و ولایی کرمان که همواره نشان داده‌اند از تقدیم جان خود برای وطن و دین خود ذره‌ای سست نخواهند شد؛  همچنین در کنار تمام ملت ایران در تمام طول دوران دفاع مقدس و فتح خرمشهر نقشی بزرگ ایفا کردند.

در عملیات بیت المقدس که در نهایت منجر به فتح خرمشهر و آزاد سازی منطقه وسیعی از خاک ایران شد لشکر ۴۱ ثارالله کرمان در قالب تیپ ثارالله به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در آزادسازی خرمشهر شرکت کردند.

گلزار شهدای کرمان شاهدی است بر این امر که مردمان دیار کریمان بدون ذره‌ای تردید با تقدیم جانشان کرامت و بخشش را به اوج رسانده‌اند. شهدای گرانقدری در این خاک خفته‌اند که هر کدام نقشی بی‌نظیر در دفاع از آرمان‌های امام و انقلابشان داشتند.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با تقدیم ذره ذره وجودش در راه دفاع از میهن و انقلاب نشان داد مردم کرمان تا هر زمان که لازم باشد از تقدیم جانشان برای دفاع از سرزمینشان ابایی ندارد. و همچنان در راه امام و انقلاب با قدرت و استوار گام برمی دارند.

معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمان و خبرگزاری بین‌المللی قرآنی ایکنا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران، سوم خرداد را به تمامی مردم ایران تبریک عرض می‌کند.

در ادامه نماهنگی به‌مناسبت سالروز فتح خرمشهر و گرامیداشت یاد شهدای کرمان تقدیم  مخاطبان ایکنا می‌شود.

انتهای پیام
captcha