مصوبات هم‌اندیشی مدیران عامل اتحادیه‌های استانی اعلام شد
کد خبر: 3973447
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴

مصوبات هم‌اندیشی مدیران عامل اتحادیه‌های استانی اعلام شد

اهم مصوبات هم‌اندیشی مدیران عامل اتحادیه‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان‌ها اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ هم‌اندیشی مدیران عامل اتحادیه‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان‌ها به صورت مجازی و با حضور محمد انجم ‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه برگزار شد.

اعلام استان‌ها درباره توانمندی برگزاری دوره تربیت معلم حفظ قرآن، ارسال آیین‌نامه اجرایی اتحادیه کشوری تا هفتم خردادماه، اقدام استان‌ها نسبت به ارسال گزارش توافق‌نامه جدید و پرداخت قسط دوم در صورت تایید اتحادیه، ارسال گزارش اقدامات استانی مبتنی بر فرم‌های ارسالی و اقدام استان‌ها نسبت به افتتاح حساب بانک رسالت تا 10 خردادماه، از جمله مصوبات این جلسه بود.

همچنین با توجه به مذاکرات اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با مجلس شورای اسلامی در خصوص بیمه و مالیات، مقرر شد تا استان‌ها طی اقدامی یکصدا و یکپارچه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مکاتباتی داشته باشند.

طی این جلسه نیز اکبر خاکساری به عنوان قائم مقام اتحادیه و مسئول امور استان‌ها عباس انجام و منوچهر ابریشم‌باف جهت پیشبرد اهداف اتحادیه، هیئت مدیره و مدیرعامل به اعضا معرفی شدند.

همچنین جلسه هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت نیز به صورت حضوری به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد که طی آن درباره مسائل داخلی، تغییرات ساختاری و چارت سازمانی اتحادیه بحث و تبادل نظر شد. اکبر خاکساری، عباس انجام و منوچهر ابریشم‌باف نیز جهت پیشبرد اهداف اتحادیه، هیئت مدیره و مدیرعامل به اعضا معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha