فرهنگسرای قرآن، دبیرخانه برنامه‌های قرآنی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری شد
کد خبر: 3973482
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

فرهنگسرای قرآن، دبیرخانه برنامه‌های قرآنی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری شد

در نشست هم‌اندیشی کارشناسان قرآن فرهنگسراها و مراکز فرهنگی سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری، فرهنگسرای قرآن به عنوان دبیرخانه برنامه‌های قرآنی سازمان انتخاب شد.

به گزارش ایکنا؛ نخستین نشست هم‌اندیشی کارشناسان قرآن فرهنگسراها و مراکز فرهنگی سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران، امروز، سوم خردادماه، ساعت ۱۰ صبح و با حضور رحیم خاکی، رئیس فرهنگسرای قرآن و کارشناسان قرآن ۲۲ منطقه (مسئولان میزهای قرآنی مناطق) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن هدی فرهنگسرای قرآن برگزار شد.

طی این جلسه درباره برنامه‌های تابستان سال 1400 مناطق بحث و تبادل نظر شد و قرار شد قرآن‌های مستعمل به همت دارالقرآن‌های مناطق شهرداری تهران جمع‌آوری شده و با مصاحف شریف نو جایگزین شود.

از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه، تهیه نقاشی و تصویرسازی قصه‌های قرآنی برای کودکان، ‌تهیه تلاوت‌های یک دقیقه‌ای در فضای مجازی، طراحی آرایه‌های دینی با مضمون قرآن به منظور بهره‌مندی در دیوارهای شهر تهران بود.

براساس این گزارش، طی این جلسه، بر فرهنگسرای قرآن به عنوان دبیرخانه برنامه‌های قرآنی سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران تأکید شد. همچنین مقرر شد تا سایر فرهنگسراها و مناطق برنامه‌های پیشنهادی خود را برای ارتقای سطح کیفی و به منظور اجرای بهتر به فرهنگسرای قرآن پیشنهاد دهند و گزارشی از فعالیت‌های خود به منظور ارزیابی آن ارائه دهند.

همچنین از برنامه‌های تابستانه فرهنگسرای قرآن برگزاری همایش عمری با قرآن و پنجمین دوره مسابقات جلسات قرآن شهر تهران با عنوان «سراج» و بازسازی سالن هدی فرهنگسرای قرآن بود.

انتهای پیام
captcha