کد خبر: 3973924
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان جهاددانشگاهی و اداره‌کل بهزیستی چهارمحال‌و‌بختیاری

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان جهاددانشگاهی و اداره‌کل بهزیستی چهارمحال‌و‌بختیاری تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان جهاددانشگاهی استان و اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری به امضا رسید.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، نرگس عسگری، مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری، پنجم خردادماه در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت‌های دو دستگاه در جهت توانمندسازی گروه‌های هدف آن سازمان، گفت: حیطه فعالیت‌های بهزیستی بسیار گسترده است و این اداره کل تمام تلاش خود را با هدف توانمندسازی اقشار تحت حمایت بکار می‌گیرد و در این راستا از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی، خیرین و نهادهای مرتبط در قالب تفاهم‌نامه همکاری استفاده خواهد کرد.

عسگری افزود: با توجه به وضعیت موجود، اشتغال جامعه هدف به عنوان مهمترین دغدغه برای توانمندسازی آنها در اولویت فعالیت‌های بهزیستی قرار دارد و در این زمینه به تعامل با جهاددانشگاهی در جهت آموزش مهارت‌های لازم و فراهم کردن زمینه ورود این افراد به بازار کار نیاز می باشد.

مدیر کل بهزیستی استان بیان کرد: بهزیستی و جهاددانشگاهی می‌توانند در حوزه‌های آموزشی، اشتغال، کارآفرینی و پژوهشی همکاری‌های خوبی در جهت توسعه اهداف دو نهاد علی الخصوص توانمندسازی جامعه هدف داشته باشند.

در ادامه سیروس رضایی، رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری با تشریح ظرفیت‌های ملی و استانی به فعالیت‌های اخیر این نهاد در زمینه اشتغال استان اشاره کرد و توضیح داد: جهاددانشگاهی به‌عنوان یک نهاد علمی با پشتوانه ملی و با توجه به زیرساخت‌های موجود از جمله راه‌اندازی شعبه سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان در زمینه آموزش‌های اشتغال‌محور، مشاوره‌های شغلی به‌ویژه برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، اتصال به بازار فروش و فروش محصول به طرق مختلف از جمله فروش‌های مجازی می‌تواند به افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی کمک کند.

 

انتهای پیام
captcha