برخورد قانونی با نامزدهای متخلف انتخاباتی
کد خبر: 3974016
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

برخورد قانونی با نامزدهای متخلف انتخاباتی

فرماندار ارومیه، گفت: با تخلفات احتمالی نامزدهای انتخاباتی، مطابق مقررات برخورد خواهد شد.

ارسالی امروز| برخورد قانونی با نامزدهای متخلف انتخاباتیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، رسول مقابلی، فرماندار ارومیه، ۵ خردادماه، در نشست فرمانداران با محوریت انتخابات، اظهار کرد: نقش و جایگاه انتخابات در قانون اساسی با است و انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان یک رویداد مهم در کشور، سرنوشت آتی مملکت، مردم و حتی جریانات سیاسی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی افزود: ستاد انتخابات اورمیه، تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را پیش‌بینی کرده است.

مقابلی بیان کرد: برگزاری انتخابات شورای شهر ارومیه به صورت الکترونیکی خواهد بود و در راستای جلب رضایت و آسایش مردم، تعداد حوزه‌های رای‌گیری و همچنین صندوق‌های سیار در این دوره به میزان قابل توجهی در شهرستان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: رعایت قوانین انتخابات و دستورالعمل‌های بهداشتی توسط نامزدها و ستادهای آن‌ها ضروری بوده و برگزاری هرگونه تجمع مردمی در اماکن مسقف ممنوع است و طبق مصوبات ستاد کرونا، سخنرانی احتمالی نامزدهای انتخاباتی باید در مکان‌های روباز انجام شود.

فرماندار ارومیه، تصریح کرد: تیم‌های نظارتی و امحای ستاد انتخابات شهرستان به صورت مستمر فعالیت‌های انتخاباتی نامزدها را رصد کرده و با تخلفات احتمالی مطابق مقررات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام
captcha