پیش‌بینی ثبت‌نام 800 هرمزگانی در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن
کد خبر: 3974029
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

پیش‌بینی ثبت‌نام 800 هرمزگانی در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف هرمزگان از ثبت‌نام 73۰ متقاضی در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان از آغاز روز ثبت‌نام تاکنون خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهلت ثبت‌نام، بیش از 800 نفر در هرمزگان در این مسابقات شرکت کنند.

حجت‌الاسلام بهرام رنجبر، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: تاکنون 73۰ متقاضی در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهلت ثبت‌نام، بیش از 800 نفر در این مسابقات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، میناب، رودان و حاجی‌آباد بیشترین آمار ثبت‌نام را به خود اختصاص داده‌اند و امیدواریم در شهرستان‌های دیگر استان نیز شاهد حضور پرشور متسابقین بوده و در نهایت شانس بیشتری برای راه‌یابی به مرحله کشوری و کسب رتبه‌های برتر داشته باشیم.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف هرمزگان عنوان کرد: تبلیغات فراخوان ثبت‌نام و برگزاری این مسابقات در فضای مجازی، مؤسسات قرآنی و مراکز قرآنی و امامزادگان در سرتاسر استان انجام شده است. متقاضیان می‌توانند تا ۱۳ خرداد با مراجعه به سایت www.quraniran.ir نسبت به ثبت اطلاعات خود برای حضور در این مسابقات، اقدام کنند.

رنجبر بیان کرد: این دوره از مسابقات در ۱۰ رشته شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم اعم از ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآنی اوقاف هرمزگان بیان کرد: مرحله شهرستانی و استانی این دوره از مسابقات در بازه زمانی اول تیرماه تا پایان شهریورماه برگزار خواهد شد که تاریخ دقیق برگزاری این مراحل در شهرستان‌های مختلف استان، متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام
captcha