ساخت پارک موزه دفاع مقدس به دلیل کمبود تجهیزات به تعویق افتاد
کد خبر: 3974134
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

ساخت پارک موزه دفاع مقدس به دلیل کمبود تجهیزات به تعویق افتاد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی گفت: طبق برنامه‌‌ریزی‌ها مقرر شد عملیات احداث پارک موزه دفاع مقدس استان همزمان با ۳ خردادماه آغاز شود که به دلیل مواردی از جمله در دسترس نبودن تجهیزات و ماشین‌‌آلات به تعویق افتاد.

ساخت پارک موزه دفاع مقدس به دلیل کمبود تجهیزات به تعویق افتادسرهنگ غلامرضا فلاحی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: پارک موزه دفاع مقدس به عنوان یکی از پایگاه‌های مهم فرهنگی، یکی از اولویت‌های خراسان‌جنوبی است.

وی افزود: طبق برنامه‌‌ریزی‌ها مقرر شد عملیات احداث پارک موزه دفاع مقدس استان همزمان با ۳ خردادماه آغاز شود که به دلیل مواردی از جمله در دسترس نبودن تجهیزات و ماشین‌‌آلات به تعویق افتاد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی با بیان اینکه به محض رسیدن کامل ماشین‌آلات عملیات خاک‌‌برداری آغاز می‌شود، افزود: در این راستا از ظرفیت و توان دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح نیز بهره خواهیم برد.

فلاحی تصریح کرد: فاز یک این پروژه حدود ۱۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که قطعا در سال جاری آغاز خواهد شد و سعی خواهیم کرد تا سال ۱۴۰۱ به پایان برسانیم.

وی بیان کرد: این پروژه یک پروژه بزرگ فرهنگی است که نیاز به منابع اعتباری زیادی دارد و این کار جز با همکاری نهادها امکان‌پذیر نخواهد شد.

فلاحی یادآور شد: به هر حال نباید فراموش کنیم که این پروژه یک پروژه مهم و بزرگ و اساسی برای استان است که نیاز خراسان‌جنوبی است چراکه برای نشان دادن نکته‌هایی که از دفاع مقدس که از ذهن دور مانده و برای یادآوری این امر نیاز به موزه دائمی داریم.

انتهای پیام
captcha