برنامه‌های صدا و سیمای اردبیل با محوریت ترویج فرهنگ نماز تولید می‌شود
کد خبر: 3974270
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

برنامه‌های صدا و سیمای اردبیل با محوریت ترویج فرهنگ نماز تولید می‌شود

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: با هدف ترویج و توسعه فرهنگ نماز در استان اردبیل، برنامه‌های صدا و سیمای استان با محوریت ترویج فرهنگ نماز تولید می‌شود.

برنامه‌های صدا و سیمای اردبیل با محوریت ترویج فرهنگ نماز تولید می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، هشتم خردادماه، در نشست با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل، اظهار کرد: با هدف ترویج و توسعه فرهنگ نماز در استان اردبیل، برنامه‌های صدا و سیمای استان با محوریت ترویج فرهنگ نماز تولید می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از اولویت‌های اساسی در راستای تولید و ساخت برنامه‌های تبلیغی و آموزشی ترویج فرهنگ ارزشمند و نورانی نماز بوده که در این زمینه خوشبختانه با همکاری مطلوب صدا و سیما روبه‌رو هستیم و در تلاش هستیم در راستای بهره‌مندی از ظرفیت صدا و سیما تولید محتوا‌ها را به وضعیت قابل قبول برسانیم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل بیان کرد: تولید و ساخت برنامه‌های آموزشی تبلیغی و ترویجی به خصوص برای سنین پایین بسیار حائز اهمیت بوده و برنامه‌های مختلفی اعم از مسابقه تلویزیونی نماز، کلیپ‌های کوتاه آموزشی و تبلیغی، معرفی کتاب‌ها و محصولات مرتبط با ترویج فرهنگ نماز در دستور کار قرار گرفته است.

عبدی ادامه داد: تدوین و تهیه برنامه‌های تخصصی نماز در صدا و سیما و نیز تولید برنامه مستند از مساجد محلات و نمازخانه‌های بین راهی به صورت مشترک جزو اولویت‌های اساسی بوده و در این زمینه تولید برنامه‌های خوب و مناسب برای آحاد مردم در زمینه‌های ترویج و توسعه نماز مطرح گردیده است.

وی تصریح کرد: پیگیری‌های لازم توسط کارشناسان ستاد استان برای تولید و پخش برنامه‌های متنوع در ایام مختلف سال توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی انجام گرفته است که انتظار می‌رود مورد توجه مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط استان واقع شود.

انتهای پیام
captcha