تجلیل معاون فرهنگی دانشگاه محقق از خبرنگاران ایکنا اردبیل
کد خبر: 3974367
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

تجلیل معاون فرهنگی دانشگاه محقق از خبرنگاران ایکنا اردبیل

معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، با حضور در خبرگزاری ایکنا اردبیل از خبرنگاران این رسانه به دلیل ارسال اخبار درست و به موقع دانشگاه تقدیر کرد.

تجلیل معاون فرهنگی دانشگاه محقق از خبرنگاران ایکنا اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، عباس فنی‌اصل، معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، با حضور در خبرگزاری ایکنا شعبه استان اردبیل از خبرنگاران این رسانه به دلیل ارسال اخبار درست و به‌موقع دانشگاه تقدیر کرد و گفت: اگر ما نتوانیم حول محور قرآن با هم کار کنیم، اشکال از ما است، فلذا منیت در قرآن جایی ندارد و موضوعات مرتبط با آن همه جوانب عالم هستی را در بردارد.

فنی‌اصل، افزود: خبرنگاران ایکنا در توسعه برنامه‌های دانشگاه محقق اردبیلی، همراه هستند و هنگامی که جلسات برگزار می‌شود به سبب جهت‌گیری انقلابی برنامه‌ها تاثیرگذار بوده و به عنوان شرکای اصلی توسعه فرهنگی و اجتماعی انجام وظیفه می‌کنند.

وی بیان کرد: خبرگزاری ایکنا از خبرگزاری‌های معتبر و مورد اعتماد کشور است که در عرصه انتشار خبر‌های باکیفیت، درست و به موقع پیشتاز است و امیدواریم این نهاد همواره بتواند در راستای اصول اساسی نظام جمهوری اسلامی گام بردارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، خاطر نشان کرد: هدف اصولی تشکیل جهاد‌دانشگاهی در کنار فعالیت‌های فرهنگی، تامین نیاز‌های فنی و تخصصی جامعه است و در این راستا گام‌های بسیار ارزشمندی را برداشته است.

فنی‌اصل یادآور شد: این خبرگزاری قرآنی در ذیل فعالیت‌های جهاد‌دانشگاهی انجام وظیفه می‌کند و نقش این نهاد در توسعه همه جانبه کشور بویژه توسعه فرهنگی- قرآنی حائز اهمیت است.

وی  گفت: امید است با تعامل بیشتر با خبرگزاری ایکنا اردبیل بتوانیم تا حداقل‌هایی که وظیفه ما در حوزه قرآنی نظام مقدس جمهوری اسلامی است را ایجاد کنیم.

در ادامه این برنامه معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، از ابراهیم عزیززاده، سردبیر، فائزه ندایی، خبرنگار و حمیده شهبازی مسئول حوزه فرهنگی واحد با اهداء لوح تقدیر تجلیل کرد.

در بخشی از متن این لوح آمده است:

«انعکاس حقایق مهمترین وظیفه‌‌ای است که خبرنگاران در دنیای متلاطم امروز برعهده دارند و چه بسیارند کسانی که شجاعانه این شغل شریف را برگزیده، تمام تلاش خود را در این مسیر معطوف نموده و خطرات بسیار را به جان می‌خرند. به راستی آنان قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبارند که بی‌قرار بر مدار رویدادها و حوادث می‌کاوند تا جانهای تشنه دانستن را سیراب نموده در مسیر آگاهی بخشی قدم گذارند.»

 

انتهای پیام
captcha