عضویت ۱۱۲۰ نوشهری در طرح اکرام ایتام
کد خبر: 3974683
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

عضویت ۱۱۲۰ نوشهری در طرح اکرام ایتام

رئیس کمیته امداد نوشهر از عضویت یک هزار و ۱۲۰ نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین در سال جاری خبر داد.

پیوستن 1120 نفر نوشهری به عضویت در طرح اکرام ایتامبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد مازندران، بهرام کیاکجوری، رئیس کمیته امداد نوشهر، گفت: استقبال مردم نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین مانند سنوات گذشته قابل توجه بوده و در ایام ماه رمضان سال جاری نیز یکهزار و ۱۲۰ نیکوکار با عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین به جمع حامیان پیوستند.

وی افزود: این تعداد حامی، حمایت از  ۶۸ نفر از ایتام و ۳۷۴ فرزند طرح محسنین را بر عهده گرفتند.

کیاکجوری تصریح کرد: امکان ثبت از علاقه‌مندان به عضویت در این طرح در طول سال جاری فراهم است و واحد اکرام ایتام و محسنین در اداره کمیته امداد نوشهر آماده پذیرش نیکوکاران گرامی است.

وی افزود: فرزندان خانوار‌های مشمول طرح محسنین، والدینشان به هر دلیلی توان اداره کردن آن‌ها را ندارند و توجه به امور خانواده‌های نیازمند همواره از اهمیت خاصی برخوردار است؛ به‌ویژه کودکانی که به دلایل مهمی از قبیل؛ زندانی بودن، سالمندی، بیماری‌های سخت و ازکارافتادگی والدین از حضور پدر و مادر و گاهی هر دو محروم هستند.

کیاکجوری گفت: طرح اکرام از جمله طرح‌های ماندگار کمیته امداد است که با جذب حامی معنوی، فرزندان ایتام و محسنین مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند. کمیته امداد قصد دارد، با جذب حداکثری حامیان معنوی، سرانه پرداختی به ایتام و محسنین را افزایش دهد.

رئیس کمیته امداد نوشهر، اظهار کرد: 4 هزار و ۲۴۸ حامی نیکوکار در نوشهر حمایت ۴۴۲ نفر از فرزندان طرح اکرام و محسنین را برعهده دارند.

انتهای پیام
captcha