نماهنگ «میهن عشق و عرفان» در خراسان‌جنوبی رونمایی شد
کد خبر: 3975117
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵

نماهنگ «میهن عشق و عرفان» در خراسان‌جنوبی رونمایی شد

نماهنگ «میهن عشق و عرفان» که دارای محتوای انتخاباتی و تولید صدا و سیمای خراسان‌جنوبی است، با حضور استاندار خراسان‌جنوبی در این مرکز رونمایی شد.

نماهنگ انتخاباتی «میهن عشق و عرفان» در خراسان‌جنوبی رونمایی شدبه گزارش ایکنا، به نقل از استانداری خراسان‌جنوبی، حمید ملانوری، استاندار خراسان‌‌جنوبی روز گذشته، 11 خردادماه با حضور در صدا و سیمای این استان از نماهنگ «میهن عشق و عرفان» رونمایی کرد.

این نماهنگ که محتوایی انتخاباتی دارد، از تولیدات صدا و سیمای مرکز خراسان‌جنوبی است.

علیرضا آیینه‌دار، مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌جنوبی گفت: کار تولید این نماهنگ که ریتم حماسی و ملی ــ میهنی دارد از مرحله شعر تا پایان حدود یک ماه به طول انجامید و مجوز پخش از شبکه‌های ملی و استانی را دریافت کرد.

وی افزود: شعر و موسیقی این اثر در واحد شعر و موسیقی و کار نماهنگ آن در معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز خراسان‌جنوبی انجام شده است.

نماهنگ میهن عشق و عرفان از جنوبی‌ترین کویر استان واقع در شهرستان نهبندان تا غرب استان و کویر سه قلعه و نقاط روستایی خراسان‌جنوبی از جمله مصعبی‌سرایان بهره گرفت تا با استفاده از لوکیشن‌های متنوع استان بتواند در کنار هدف اصلی خود، جاذبه‌های گردشگری و منحصر به‌فرد خراسان‌جنوبی را در معرض دید مخاطبان شبکه‌های ملی قرار دهد.

استاندار خراسان‌جنوبی همچنین از بخش‌های مختلف صدا و سیمای استان بازدید کرد.

انتهای پیام
captcha