ویژه‌برنامه‌های سیمای مرکز قزوین در ۱۴ و ۱۵ خرداد
کد خبر: 3975163
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

ویژه‌برنامه‌های سیمای مرکز قزوین در ۱۴ و ۱۵ خرداد

صدا و سیمای مرکز قزوین در سالروز شهادت امام صادق(ع) و رحلت امام خمینی(ره) با ویژ‌‌برنامه‌های مناسبتی همراه مخاطبان خواهد بود.

ویژه برنامه‌های سیمای مرکز قزوین در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز استان، علی رحیمی، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، با اشاره به برنامه‌های این مرکز به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد و نیز شهادت رئیس مکتب تشیع اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین با هدف معرفی سیره و روش اهل‌بیت(ع) و بهره‌گیری از سیره عملی ائمه و معصومین و بزرگداشت مقام اهل‌بیت(ع) و همچنین با حضور کارشناس مذهبی درس‌هایی از زندگی مذهبی، سیاسی و اجتماعی امام امت، تاریخ‌نگاری و تاریخ‌شناسی مبارزاتی حضرت روح‌الله، سیره و سبک زندگی امام، رفتار ایشان با خانواده و کودکان و نقش امام راحل در الگوگیری مردم دیگر کشورها و شکل‌گیری مبارزات انقلابی گفت‌وگو می‌کند.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: رویکرد ویژه برنامه تلویزیونی «طوبی» و برنامه‌های رادیویی «پیشوای صادق» و «چراغ هدایت» معرفی حضرت امام صادق(ع) به‌عنوان بنیان‌گذار مذهب تشیع، تشریح جایگاه آموزه‌های امام صادق(ع) در زندگی و تبیین روش‌های بهره‌گیری از علم همراه با اخلاق و ارتباط علم با دین است.

وی افزود: این ویژه برنامه‌ها شامل بخش‌های مختلفی همچون مداحی، نغمه‌های مذهبی، ذکر گوشه‌های از کلام گهربار حضرت امام صادق(ع) و گفتگوی کارشناسی می‌باشند که از سیما و صدای مرکز قزوین پخش می‌شوند. برنامه‌های مربوط به رحلت حضرت امام خمینی(ره) نیز به مسائلی همچون قیام ۱۵ خرداد به‌عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی، توجه به آرمان‌های والای امام خمینی(ره) در آن دوره و تأثیر این رویداد مهم بر تغییر اوضاع و احوال آن روزها می‌پردازد.

رحیمی توضیح داد: ویژه برنامه «طوبی» در شب و شام شهادت حضرت امام صادق(ع) به مدت ۶۰ دقیقه ساعت ۲۱ از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد و ویژه برنامه «و اینک خرداد» و «پیشوای صادق هم» به مدت ۹۰ دقیقه روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد و صبح روز شانزدهم خرداد ساعت ۰۹: ۳۰ از صدای مرکز قزوین پخش می‌گردد.

این مسئول یادآور شد: ویژه‌برنامه «چراغ هدایت» هم روزهای سیزدهم تا پانزدهم و در عصر روز شهادت از ساعت ۱۸: تا ۱۹: ۱۵ از صدای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha