نتایج انتخابات اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در خراسان شمالی اعلام شد
کد خبر: 3975252
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

نتایج انتخابات اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در خراسان شمالی اعلام شد

رئیس دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: انتخابات مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل قرآنی 11 خردادماه در بجنورد برگزار شد.

نتایج انتخابات اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در خراسان شمالی اعلام  شدعلی اصغر نودهی، رئیس دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه نتایج انتخابات اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان مشخص شد، بیان کرد: انتخابات مجمع 11 خرداد ماه به صورت حضوری در بجنورد برگزار شد که پنج نفر به عنوان اعضای اصلی و سه نفر به عنوان اعضای علی البدل از سوی مدیران مؤسسات قرآنی انتخاب شدند.

وی در خصوص اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان، اظهار کرد: لیلی شکرانی، الهام میرداماد، رضا براتی، جعفر محمدی و محبوبه حسینی به ترتیب نفرات اول تا پنجم اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.

رئیس دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در خصوص اعضای هیئت بازرسی نیز اظهار کرد: مریم مهری، محمد صادقی و رقیه اسفندیاری به عنوان اعضای هیئت نظارت انتخاب شدند.

نودهی ادامه داد: 48 مؤسسه قرآنی در این انتخابات حق رأی داشتند که 30 مؤسسه در انتخابات سال جاری شرکت کردند و اعضای هیئت مدیره و هیئت بازرسی به مدت سه سال در این حوزه مشغول به فعالیت خواهند بود.

وی در رابطه با اعضای پیشین هیئت مدیره نیز اضافه کرد: خانم‌ شکرانی، قاسمی، هاشمی، حسینی و آقای ایزانلو از اعضای قبلی هیئت مدیره بودند که خانم‌ها شکرانی و حسینی در سال جاری نیز مجدد به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha