برگزاری پرشور انتخابات نشانه اقتدار ملت و نظام است
کد خبر: 3976118
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

برگزاری پرشور انتخابات نشانه اقتدار ملت و نظام است

فرماندار رودسر، برگزاری پرشور انتخابات را نشانه اقتدار ملت، انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: مردم بصیر ایران در این انتخابات نیز همچون گذشته مشارکت حداکثری خواهند داشت و اقتدار نظام را به رخ جهانیان می کشند.

محمدمهدی مظفری، فرماندار شهرستان رودسر در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با بیان اینکه شهرستان رودسر همانند سایر شهرستان های استان و کشور آماده برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری است، اظهار کرد: مقدمات لازم برای حضور مردم پای صندوق های رأی در مناطق مختلف شهرستان فراهم شده است.

وی از پیش بینی 260 شعبه اخذ رأی برای 277 روستا و پنج شهر خبر داد و تصریح کرد: انتخابات 28 خرداد در شهرستان رودسر با همراهی و همکاری بالغ بر 6000 نفر شامل نیروهای نظارتی، بازرسی، اجرایی، انتظامی و اداری برگزار می شود.

فرماندار رودسر، برگزاری پرشور انتخابات را نشانه اقتدار ملت و انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: مردم بصیر ایران در این انتخابات نیز همچون گذشته مشارکت حداکثری خواهند داشت و اقتدار نظام را به رخ جهانیان می کشند.

مظفری، همچنین به ارسال صندوق های سیار اخذ رأی به مناطق صعب العبور شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: با پیگیری های انجام شده در مناطق کوهستانی نیز شعب اخذ رأی خواهیم داشت و براساس وضعیت جغرافیایی هر منطقه، مسئولیت اخذ رأی را از مردم داریم.

وی نقش مؤثر و تاثیرگذار رسانه ها در همه عرصه ها به ویژه انتخابات را متذکر شد و بیان کرد: بی‌تردید رسانه ها حضوری مهم، تعیین کننده و سرنوشت ساز در عرصه انتخابات دارند.

فرماندار رودسر، با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن عزت و اقتدار نظام است، اضافه کرد: امروز در مقابل هجمه دشمنان به ویژه رسانه های معاند، وظیفه رسانه های انقلابی بیش از پیش سنگین است و باید در جهت مشارکت حداکثری تلاش کنند.

انتهای پیام
captcha