برگزیدگان مسابقه اذان «به بلندای آسمان» 22 خرداد معرفی می‌شوند
کد خبر: 3976124
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

برگزیدگان مسابقه اذان «به بلندای آسمان» 22 خرداد معرفی می‌شوند

۱۲۵ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه مسابقه اذان «به بلندای آسمان» ارسال شده است که از این تعداد تیم داوری ۱۳ اثر را در بخش نوجوان و ۱۶ اثر را در بخش بزرگسال انتخاب کرد و در نهایت برندگان این دوره طی مراسمی که روز ۲۲ خردادماه در برج میلاد برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

به گزارش ایکنا، تعداد ۱۲۵ اثر در دو بخش نوجوانان و بزرگسالان به مرحله داوری مسابقات سراسری اذان برج میلاد ارسال شده است و برگزیدگان نهایی به زودی از سوی هیئت داوری اعلام خواهند شد.

فراخوان مسابقه سراسری اذان برج میلاد، همزمان با ماه مبارک رمضان با محوریت اذان‌های حلقومی و زنده انجام شد. این مسابقات در راستای اهداف توسعه فرهنگ قرآنی، ترویج، تعمیق و گسترش فرهنگ اذان بوده و با محوریت اذان‌های حلقومی و زنده در بین علاقه‌مندان به ویژه نوجوانان و جوانان کشور برگزار شد.

استقبال در میان قشر نوجوان در این مسابقات بسیار زیاد بوده است و ۱۲۵ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد تیم داوری ۱۳ اثر را در بخش نوجوان و ۱۶ اثر را در بخش بزرگسال انتخاب کرد و در نهایت برندگان این دوره طی مراسمی که روز ۲۲ خردادماه همزمان با آغاز دهه کرامت به صورت مجازی در برج میلاد برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

نخستین دوره مسابقات مجازی اذان با عنوان «به بلندای آسمان» به همت برج میلاد و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور برگزار شد.

در راستای حمایت از این رویداد و ترویج قرائت اذان‌های حلقومی و زنده، قرائت اذان نفرات برگزیده بر فراز برج میلاد تهران اجرا و به صورت حرفه‌ای ضبط و تولید می‌شود. همچنین داوری این دوره از آثار بر عهده رحیم خاکی، حمیدرضا احمدی‌وفا و مهدی عباس‌نژاد از قاریان مطرح کشور است.

انتهای پیام
captcha