حضور در دوره دانشجومعلم قرآن و آرزویی که برآورده شد
کد خبر: 3976150
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

حضور در دوره دانشجومعلم قرآن و آرزویی که برآورده شد

دانشجوی شرکت‌کننده در دوره دانشجومعلم سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از علاقه‌مندی به فراگیری قرآن و عدم بروز فرصتی برای یادگیری آن گفت و افزود: با حضور در دوره دانشجومعلم این امکان فراهم شد تا علاوه بر استفاده از محتوای مناسب به صورت اصولی مباحث آموزشی را فرا بگیریم.

به گزارش ایکنا، محبوبه رحمانی، دانشجوی شرکت‌کننده در دوره دانشجومعلم سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و متولد سال 1379 است. وی دانشجوی ترم دوم رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه یاسوج است و از طریق کانال و گروه اطلاع‌رسانی دانشگاه یاسوج با برگزاری این دوره آشنا شده است.

رحمانی درباره انگیزه‌اش برای حضور در این دوره اظهار کرد: بسیار علاقه‌مند بودم که قرآن را به خوبی بخوانم، اما تا این هنگام فرصتی پیش نیامده بود تا این کار را انجام دهم، هنگامی که مطلع شدم قرار است این دوره به صورت رایگان برگزار شود و هم محتوا و مطالب خوب و کاربردی را به صورت اصولی به شرکت‌کنندگان آموزش دهند، شرکت کردم.

رحمانی درباره محتوای ارائه شده در دوره و برپایی به صورت غیر حضوری بیان کرد: محتوای دوره خوب، منسجم و منظم از سوی اساتید و مربیان با صبوری و مهربانی ارائه شد، اما به طور کلی در بحث آموزش، هیچ چیز جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد.

این دانشجوی رشته زبان و ادبیات فارسی درباره برنامه آینده‌اش برای تدریس اضافه کرد: اگر زمینه‌‌اش فراهم شود، علاقه‌مند هستم که برای خردسالان کلاس قرآن برگزار کنم و امیدوارم روزی این امر محقق شود.

وی درباره سطح‌بندی شرکت‌کنندگان بیان کرد: علاوه بر دانشجویان، فارغ‌التحصیلان نیز در دوره حضور داشتند و تقریباً شرکت‌کنندگان در یک سطح بودند. امیدوارم زمینه ادامه یافتن این دوره‌ها در سطوح تخصصی مهیا شود.

انتهای پیام
captcha