کاهش مشارکت مردم در انتخابات آرزوی دشمنان نظام است
کد خبر: 3976204
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
انتخابات ۱۴۰۰، اخلاق حکمرانی/ ۲

کاهش مشارکت مردم در انتخابات آرزوی دشمنان نظام است

مسئول مرکز اسلامی سنندج با بیان اینکه دشمن با استفاده از ترفندهای پیچیده به دنبال ایجاد جو ناامیدی و یأس در کشور و بین ملت ایران است، گفت: کاهش سطح مشارکت مردم در انتخابات آرزوی دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ماموستا اقبال بهمنی، مسئول مرکز اسلامی شهرستان سنندج، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: ایران اسلامی در آستانه بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد سیاسی قرار دارد که وظیفه ملت ایران در این رویداد مشارکت حداکثری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری از بسیاری جهات برای نظام اسلامی حائز اهمیت است، افزود: باید در این انتخابات بسیار هوشمندانه عمل کنیم و مواظب باشیم که در زمین دشمن بازی نکنیم.

مسئول مرکز اسلامی شهرستان سنندج بیان کرد: دشمن تلاش بسیاری برای کم‌رنگ کردن این انتخابات دارد تا جایی که در روزهای گذشته گروه‌های مخالف و معاند نظام اسلامی در خارج از کشور برای تقابل با حضور مردم در انتخابات، ائتلاف تشکیل داده‌اند و همین امر وظیفه ما را در قبال انتخابات پیش رو سنگین‌تر می‌کند.


بیشتر بخوانید:


وی با تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: انتخابات ریاست‌جمهوری همانند ادوار گذشته با شور و مشارکت خاصی برگزار می‌شود و این دشمنان هستند که بازنده اصلی این انتخابات و همه‌پرسی خواهند بود.

مسئول مرکز اسلامی شهرستان سنندج با بیان اینکه نباید دشمنان و دسیسه‌های آنان را دست کم بگیریم، افزود: مؤمن باید از هر نظر آماده تقابل با دشمنان اسلام و دینش باشد چراکه دشمن برای به بیراهه رفتن مسلمانان از هر توطئه‌های استفاده می‌کند.

وی با اعلام اینکه دشمن با استفاده از ترفندهای پیچیده به دنبال ایجاد جو ناامیدی و یأس در کشور و بین ملت ایران است، افزود: کاهش سطح مشارکت مردم در انتخابات آرزوی دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی است، کما اینکه اکنون نیز علنا شاهد این تلاش‌ها از سوی دشمنان هستیم.

ماموستا بهمنی با اشاره به اینکه مردم کردستان همواره در عرصه‌های ملی و میهنی حضوری تاریخی داشته و دارند، یادآور شد: مردم کردستان علی‌رغم بسیاری از محدودیت‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی بازهم به مانند گذشته پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند و بی‌گمان امسال هم در ۲۸ خردادماه افتخارآفرینی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha