جلسه کارگروه مشترک تدوین سند همکاری ستاد اقامه نماز و ارتش تشکیل شد
کد خبر: 3976280
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸

جلسه کارگروه مشترک تدوین سند همکاری ستاد اقامه نماز و ارتش تشکیل شد

جلسه کارگروه مشترک تدوین سند همکاری ستاد اقامه نماز کشور با اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش به منظور انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک تشکیل شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش، جلسه کارگروه مشترک سند همکاری اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش و ستاد اقامه نمار کشور، امروز، 18 خردادماه برگزار شد.

سیداحمد زرهانی، قائم مقام ستاد در این جلسه با اشاره به سابقه همکاری‌هایی که با خانواده ارتش انجام گرفته است، گفت: ارتش، امروز نهادی منظم، پاک، مقتدر و مایه افتخار و مباهات در کشور و بلکه در جهان اسلام است. زمینه همکاری‌های خوبی میان ستاد و ارتش وجود دارد که می‌توان طی آن از محتواهای آموزشی ناب بهره‌مند شد.

در ادامه سرهنگ آقابایی، مدیر نماز ارتش با اعلام اینکه از سال گذشته با تدبیر حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش و موافقت دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی کل قوا برای موضوع نماز، واحد مستقلی در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و ادارات عقیدتی سیاسی نیروهای تابعه سازمان، ایجاد شده است، به گوشه‌هایی از برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته از سال گذشته تا کنون اشاره کرد و افزود: ظرفیت خوب ایجاد شده، در خدمت برنامه‌های ستاد اقامه نماز خواهد بود.

یادآور می‌شود، طی این جلسه، فهرستی از فعالیت‌ها و اقدامات اولویت‌دار در سه حوزه قرآن، نماز و مهدویت در قالب تفاهم‌نامه همکاری مشترک تعیین شده که به زودی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha