هزینه‌کرد غیرضرور از بیت‌المال ممنوع است
کد خبر: 3976344
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

هزینه‌کرد غیرضرور از بیت‌المال ممنوع است

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهر ری با بیان اینکه مردم باید فردی را در انتخابات برگزینند که تقوا، ایمان و تحرک داشته و به فکر مردم و معیشت آن‌ها باشد، تأکید کرد: اگر پست و جایگاهی گرفتیم، باید به فکر مردم باشیم و نباید از بیت‌المال برای مسائل غیرضروری هزینه کنیم.

هزینه‌کرد غیرضرور از بیت‌المال ممنوعبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله حسینی مازندرانی، تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهر ری، عصر دیروز، 18 خردادماه در نشست بصیرتی که با حضور مبلغان  مرکز و شرق استان در ساری برگزار شد، ملت ایران را مردمی صبور، علاقه‌مند به نظام، انقلاب و ولایت معرفی کرد و گفت: این مردم با تقدیم هزاران شهید در هشت سال دفاع مقدس همواره در خط انقلاب و ولایت بودند.

وی با اشاره به سخنان مهم امام راحل که اسلام منهای روحانیت را اسلام آمریکایی معرفی کردند، افزود: اسلام منهای روحانیت ارزشی ندارد و بدون حضور علما و روحانیت نمی‌توان در این کشور زندگی کرد.

این عالم مازندرانی با بیان اینکه ۳۲ سال پس از رحلت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری با مدیریت عالمانه و مدبرانه خود نظام اسلامی را هدایت و راهبری کردند و حتی بیشتر از زمان حیات امام راحل کار و تلاش داشتند و دارند، گفت: ایشان با صبر، تحمل و درایت کشور را از توطئه‌های شیاطین و دشمنان به سلامت عبور دادند.

وی با بیان اینکه کشورمان مردم و جوانان انقلابی بسیاری دارد، گفت: علی‌رغم سخنان برخی‌ها، ما مردمان خوبی داریم و در طول دوران کرونا کمک‌های بسیاری از سوی مردم به افراد محروم و بی‌بضاعت انجام شده است.

حسینی مازندرانی با اشاره به موفقیت‌های امام خمینی(ره) در پیروزی نهضت انقلاب و استقرار نظام اسلامی، گفت: دلیل همه این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها این بود که هدف و نیت امام راحل اسلام، خدا، دین و حفظ ارزش‌ها و نوامیس کشور بود.

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهر ری گفت: ما امروز فردی را برای ریاست جمهوری می‌خواهیم که متدین، متشرع و انقلابی، عالم، فاضل، دانشمند، دلسوز، با تقوا و در خط رهبری باشد و همه این شرایط در او باشد، چون کسی که تقوا نداشته باشد کاری برای مردم انجام نخواهد داد.

وی با اشاره به ضرورت تحقق وعده‌های انتخاباتی پس از آغاز دوران ریاست جمهوری از سوی کاندیدا‌ها تأکید کرد: رئیس‌جمهور این کشور باید معیشت و زندگی مردم را بهبود بخشد و تورم را برطرف کند.

حسینی مازندرانی با بیان اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری، آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن ملت ایران معرفی کردند، افزود: این کشور تاکنون هیچ نفعی برای ملت ایران نداشته است و نباید به آن دل ببندند و قبل از انقلاب همه اختیار طاغوت دست آمریکا بود، اما به برکت نظام، انقلاب، امام و رهبری مردم آزاد شدند.

این عالم مازندرانی با اشاره به اینکه مردم ایران خوب و متدین هستند و شهید دادند، گفت: اگر این مردم خوب نبودند بهترین جوانان خود را برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه‌ها نمی‌فرستادند.

حسینی مازندرانی با بیان اینکه مردم باید فردی را در انتخابات برگزینند که تقوا، ایمان و تحرک داشته و به فکر مردم و معیشت آن‌ها باشد، تأکید کرد: اگر پست و جایگاهی گرفتیم، باید به فکر مردم باشیم و نباید از بیت‌المال برای مسائل غیرضروری هزینه شود در حالی که مردم نیازمند و گرسنه باشند.

وی با تأکید بر اینکه علما و روحانیت وظیفه دارند مردم را به سمت صراط مستقیم هدایت کنند، گفت: حضور در انتخابات موجب تقویت عظمت انقلاب اسلامی خواهد شد و این وظیفه شرعی ما است که با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح، به انقلاب و نظام اسلامی عظمت بیشتری ببخشیم.

انتهای پیام
captcha