آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی دارالقرآن کریم زنجان
کد خبر: 3976439
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی دارالقرآن کریم زنجان

مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان گفت: علاقه‌مندان برای حضور در کلاس‌های دارالقرآن در رشته‌های مختلف تا پایان خرداد برای ثبت‌نام فرصت دارند.

آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی دارالقرآن کریم زنجانولی‌الله رحیمی، مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: ‌ثبت‌نام در ترم تابستان کلاس‌های این موسسه تا پایان خرداد ادامه دارد و در صورت موافقت ستاد پیشگیری و کنترل کروناویروس کلاس‌ها با ظرفیت محدود و به شکل حضوری و در غیر این صورت به شیوه مجازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این موسسه دوره‌های مختلفی در رشته‌های صوت و لحن، تجوید، روخوانی و روان‌خوانی، حفظ، فصاحت، مفاهیم و سایر موارد برگزار می‌کند، تصریح کرد: شیوع کرونا هیچ وقفه‌ای در برگزاری کلاس‌ها ایجاد نکرد و در فضای مجازی آموزش‌ها پیگیری شد.

این مسئول بیان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در کلاس‌های ترم تابستان دارالقرآن کریم زنجان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 33448844 و 33449944 تماس حاصل کنند.

مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان یادآور شد: از خرداد سال گذشته روزهای پنجشنبه ساعت 22 جلسه تفسیر مجازی و آنلاین با حضور حجت‌الاسلام حاج‌ابوالقاسم دولابی آغاز شده است. پیش از تفسیر قرآن نیز با بهره‌مندی از قاریان برجسته تلاوت آیاتی از قرآن مجید را در صفحه اینستاگرام این موسسه داریم.

وی از اعلام فراخوان جذب گروه سرود ویژه دختران در گروه سنی 6 تا 9 سال خبر داد و گفت: شرط حضور در گروه سرود دختران دارالقرآن کریم زنجان حضور منظم در تمرینات و نیز کلاس‌های آموزش قرآن و اخلاق است و از افراد تست صدا گرفته می‌شود.

رحیمی به برنامه‌ریزی برای اجرای فصل دوم برنامه «نسیم وحی» اشاره کرد و افزود: فصل اول این برنامه با استعدادیابی از نوجوانان پسر برگزار شد و فصل دوم نیز به زودی با اضافه شدن استعدادیابی از دختران از شبکه اشراق به روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام
captcha