ارائه خدمات به مناطق حاشیه شهر سنندج در کانون فرهنگی اندیشه
کد خبر: 3976626
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

ارائه خدمات به مناطق حاشیه شهر سنندج در کانون فرهنگی اندیشه

مدیر کانون فرهنگی - تبلیغی اندیشه سنندج از بهره‌مندی هشت هزار نفر از خانواده‌های مناطق حاشیه‌نشین شهرستان سنندج از فعالیت‌های فرهنگی کانون فرهنگی - تبلیغی اندیشه سنندج خبر داد.

پویا ناصر مسعودی، مدیرکانون فرهنگی - تبلیغی اندیشه سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: کانون فرهنگی اندیشه شهرستان سنندج وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی از سال ۹۸ به منظور آسیب‌شناسی فرهنگی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های این کانون فرهنگی در سال گذشته افزود: برگزاری کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی ویژه خانواده‌ها در مناطق حاشیه نشین شهرستان سنندج و برگزاری مشاوره چهره به چهره از جمله برنامه‌های این کانون در سال ۹۹ بود.

مدیرکانون فرهنگی - تبلیغی اندیشه سنندج بیان کرد: برگزاری ۶۰۰ جلسه مشاوره چهره به چهره با استفاده از ظرفیت اساتید توانمند استانی، برگزاری اردوی فعالیت فرهنگی و قرآنی پایگاه‌های اجتماعی به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی از جمله‌ برنامه‌های این کانون بوده است.

وی از برگزاری جشن تکلیف برای دختران و پسران شهرستان سنندج افزود: مشارکت ۵۴۰ دختر و پسرعضو پایگاه‌های اجتماعی استان در مراسم جشن تکلیف را از دیگر فعالیت‌های کانون فرهنگی اندیشه در شهرستان سنندج اعلام کرد.

ناصر مسعودی به برنامه‌های فرهنگی این کانون فرهنگی و تبلیغی اظهار کرد: برگزای مسابقات نقاشی و دلنوشته با موضوعات رمضان، قدس و آسیب‌های اجتماعی نیز توسط این کانون انجام شد. امسال نیز فعالیت های سال گذشته با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد و تعداد بیشتری از نوجوانان و جوانان مناطق حاشیه نشین سنندج در برنامه‌های فرهنگی و مشاوره‌ای کانون اندیشه مشارکت خواهند کرد.

مدیرکانون فرهنگی - تبلیغی اندیشه سنندج از برگزاری مسابقه فوتسال ویژه نوجوانان و جوانان در سطح پایگاه‌های اجتماعی استان در شهرهای سنندج، مریوان و سقز دانست و یادآور شد: مسابقات فوتسال با حضور ۱۶ تیم نوجوان و مسئولان استانی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha