امروز صف‌های ما نیاز به «بنيان مرصوص» دارند
کد خبر: 3976651
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
حسین یکتا:

امروز صف‌های ما نیاز به «بنيان مرصوص» دارند

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار خطاب به رای اولی‌ها، بیان کرد: اگر در زمان جنگ ستون گردان‌های اعزام به جبهه‌ها صف به صف می‌شد امروز نیز صف‌های ما نیاز به «بنيان مرصوص» دارند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حسین یکتا، عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار، امروز، ۲۰ خردادماه، در جمع مردم شهرکرد در مصلای بزرگ این شهر با اشاره به قیام ۱۵ خردادماه و رخداد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این قیام مقدمه قیام آخرالزمان است که در آن قیام قطعاً کار برای مستکبران تمام خواهد شد.

وی ادامه داد: در زمان قیام ۱۵ خرداد به بیان امام خمینی(ره) که فرمودند که سربازان من در قنداق هستند، بعدها دیدیم که متولدان سال ۴۲ در شب‌های کربلای ۵ غوغا کردند؛ ایشان مکرراً می‌فرمودند که ما بارها در جریان انقلاب اسلامی توسط امام زمان(عج) هدایت تحمیلی شده‌ایم بدان معنا که این انقلاب امام زمانی است.

یکتا انقلاب اسلامی را مقدمه نور ظهور خواند و توضیح داد: دشمنان که بر روی این سرزمین و منابع و معادن آن حساب باز کرده بودند منافع خود را در خطر دیدند چرا که این سرزمین در اختیار هیئتی‌ها و مذهبی‌ها و در یک کلام، مردم قرار گرفت.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش کردند در مناطق گوناگون اعم از سیستان و کردستان و بلوچستان، ترکمن و ... جنگ‌افروزی کنند اما وقتی نتیجه‌ای حاصل نشد همه دنیا را به‌خط کرده و جنگ ۸ ساله را آغاز کردند.

این فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه جنگ ۸ ساله با عراق جنگ با همه دنیا بود، تصریح کرد: در جریان دفاع مقدس، ایران از ۱۸ کشور جهان اسیر جنگی به اسارت گرفت و آزاد کرد و همه نفت عرب، لوجستیک اروپا، تجهیزات نظامی آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی درگیر این جنگ بودند.

یکتا شروع جنگ را شروع جبر و اختیار در حضور یا عدم حضور در جبهه دانست و گفت: در آن زمان همان جوانانی که در خرداد ۴۲ در قنداق بودند شناسنامه به دست برای اعزام به جبهه صف می‌کشیدند.

وی خطاب به رای اولی‌ها، بیان کرد: اگر در زمان جنگ ستون گردان‌های اعزام به جبهه‌ها صف به صف می‌شد امروز نیز صف‌های ما نیاز به «بنيان مرصوص» دارند؛ در آن دوران نیز دو صدا وجود داشت و مدام این شبهه مطرح می‌شد که چرا باید به جبهه برویم و امروز نیز همین سخن وجود دارد که چرا باید رای بدهیم؟

یکتا تأکید کرد: اگر بعد از کربلای ۴ رشادت‌های رزمندگان اسلام در کربلای ۵ ادامه پیدا نمی‌کرد به دیوارهای بصره نزدیک نمی‌شدیم و قطعنامه ۵۹۸ به دشمن تحمیل نمی‌شد.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار با تصریح اینکه همه با یک نگاه وارد جبهه‌ می‌شدیم، گفت: نگاهمان این بود که دشمن حمله کرده و دفاع واجب است زیرا امام(ره) گفته جزایر مجنون باید حفظ شود لذا یک امانت دست ماست و باید آن‌را حفظ کنیم.

یکتا با اشاره به در پیش بودن انتخابات، بیان کرد: امروز علاوه بر نامزدهای انتخابات، مردم نامزد امتحانات هستند که آزمون انتخابات را در پیش دارند و کسانی در این آزمون حائز نمره می‌شوند که در آن حاضر باشند و اگر انتخاب اصلح را داشته باشند نمره خوب را کسب خواهند کرد.

وی حضور را لازمه ظهور دانست و توضیح داد: در یک دوران از انقلاب، حضور با شناسنامه در دست در صف‌های اعزام و یا در خاکریزها و جبهه معنا پیدا می‌کرد و امروز رهبری آحاد مردم را به حضور در انتخابات دعوت می‌کنند؛ شهدا معرفت به مأموریت داشتند و درست انتخاب کردند و دست ما را نیز گرفتند و راه را نشانمان دادند امروز نیز وظیفه تک‌تک ماست که دست دیگران را بگیریم و پای صندوق‌ها حاضر باشیم و رای را نه درون صندوق که در دست حاج قاسم بگذاریم.

یکتا لازمه عاشق دولت کریمه بودن را غایب نبودن دانست و توضیح داد: کسی که پای کار دین خداست قدم‌هایش سست نمی‌شود و انتخابات به بیان مقام معظم رهبری «لیلة القدر نظام اسلامی» است، حجم آتش شبهه و حرف و حدیث بقدری زیاد است که دل جوانان را خالی می‌کنند. در این شب قدر انقلاب اسلامی باید احیا گرفت و سرنوشت ما نوشته می‌شود و همه باید پای کار بیایند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن حساب رای تک‌تک ما را دارد، بیان کرد: انقلاب اسلامی تمام حساب‌های آمریکا و یهود را بهم زده است و به تعبیر شهید حاج قاسم سلیمانی که می‌گفت ایران حرم است اگر دور این حرم خالی بماند، دشمن جرات جسارت می‌یابد، اینجاست که میزان افرادی که پای کار می‌آیند سرمایه اجتماعی هستند و دشمن آن‌را رصد می‌کند.

یکتا با اشاره به اینکه شهید سلیمانی از پشت دیوارهای بصره به پشت دیوارهای بیت‌المقدس رسید، توضیح داد: دشمن از حاج قاسم نگذشت و می‌داند که حضور و نفوذ ایران در منطقه و هند و پاکستان و افغانستان و آمریکای جنوبی و... را می‌دانند و زینبیون و علویون و حزب‌الله و ... را به‌خوبی می‌شناسند.

وی تلاش دشمن برای رای ندادن را به منزله خالی کردن حرم دانست و تصریح کرد: این انتخابات نخستین انتخابات پس از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب در آن بر تحول و دولت جوان انقلابی تأکید دارند؛ لذا باید وسط میدان بیاییم.

یکتا با تصریح اینکه دشمن می‌داند ایران در حوزه‌های گوناگون به چه پیشرفت‌هایی دست یافته است، گفت: دشمن می‌داند اگر همه ملت دست به دست هم بدهیم و پای کار بایستیم قدرت تحریم دنیا را داریم. دشمن می‌داند که خداوند متعال به برکت اهل‌بیت(ع) جایگاه متعالی را برای ملت ایران در نظر گرفته است لذا تلاش می‌کند دل جوانان را خالی کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی کارخانه انسان‌سازی است، گفت: آرزو داریم که یک انسان واقعی و اصلح در این انتخابات انتخاب شود، فردی که مطیع امر ولایت و مرد میدان باشد و برای خدا کار کند.

انتهای پیام
captcha