فرآیند اعلام نهایی لیست اصناف و بازاریان شورای شهر اردبیل ادامه دارد
کد خبر: 3976666
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

فرآیند اعلام نهایی لیست اصناف و بازاریان شورای شهر اردبیل ادامه دارد

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل گفت: هنوز فرآیند قرار گرفتن افراد در لیست پایانی در صحن مسجد جامع بازار تداوم دارد و نتایج آن در حضور نامزد‌ها و اصحاب رسانه، رسماً اعلام خواهد شد.

رضازاده// فرآیند اعلام لیست نهایی اصناف و بازاریان شورای شهر اردبیل ادامه داردبه گزارش ایکنا از اردبیل، سعید ایرانی‌جم، رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، ۲۰ خردادماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: در کنار موج برآمده از همراهی آحاد اجتماعی در بهمن ۱۳۵۸، بازاریان در کنار دیگر اقشار اجتماعی، فصل نوین با هم بودن را برای اعتلای ایران، خلق نمودند.

وی بیان کرد: یکی از عوامل مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی نیز بازار و بازاریان بودند که این مسیر، در طول بیش از چهار دهه گذشته تداوم یافته و امروزه هم بازاریان در کنش‌گری‌های اجتماعی، نقشی پر رنگ دارند.

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، ادامه داد: جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل نیز با چنین رویکردی در همه مقاطع تاریخی، خود را در کنار مردم در شادی‌ها و تلخ کامی‌های مردم سهیم دانسته و برای ارتقا و پیشرفت جمهوریت و اسلامیت نظام، از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

ایرانی‌جم تصریح کرد: با اخذ مجوز‌های قانونی از استانداری اردبیل و وزارت کشور، جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل به عنوان یک تشکل صنفی و سیاسی تلاش نموده با گستره چتر خود، از همه صاحب‌نظران و اندیشمندان، برای مشارکت گسترده و آگاهانه در مسیر پرپیچ و خم انتخابات بهره جسته و حائز رتبه برتر در کشور گردد.

وی اظهار کرد: تجربه برگزاری انتخابات در کشور و در اردبیل، مسیر بسیار همواری از فرآیند انتخاب نامزد‌های اصلح را در پیش روی مردم، از قبل اعتماد به لیست جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل قرار داده و به مدد حضور معتمدین، بازاریان، فرهیختگان، اساتید و چهره‌های نافذ و تاثیرگذار، توانسته به عنوان منبع و مرجعی امین، برای مردم، وثوق و اعتمادی در خور پیدا کند.

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، ادامه داد: در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و همزمان شورا‌های اسلامی شهر و روستا، جامعه اسلامی اصناف و بازاریان در کنار فرهیختگان، با فراخوانی عمومی، از همه نامزد‌های شهر اردبیل، دعوت می‌کنیم تا در فرآیند قرارگیری در لیست پایانی، با ارسال سوابق و رزومه خود، در این مسیر مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به برند شدن نام جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل عده‌ای از این فرصت استفاده کرده و با عناوینی هم چون، جمعی از اصناف و بازاریان و یا منتخب اصناف و بازاریان و ارائه لیست دلخواه خود، درصدد سوءاستفاده از نام فاخر این مجمع وزین می‌باشند که ضمن اعلام هشدار به این افراد در تعقیب قضایی مسئله، اعلام می‌شود هنوز فرآیند قرار گرفتن افراد در لیست پایانی در صحن مسجد جامع بازار تداوم دارد و نتایج آن در حضور نامزد‌ها و اصحاب‌رسانه، رسماً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha