انتخابات؛ راهکار عبور کشور از مشکلات کنونی
کد خبر: 3976738
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶

انتخابات؛ راهکار عبور کشور از مشکلات کنونی

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه در کردستان گفت: با حضور حداکثری در انتخابات و روی کار آمدن دولتی انقلابی و جهادی شاهد عبور کشور از مشکلات کنونی خواهیم بود.

به گزارش ایکنا از کردستان، علی اصغر دریایی، نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه در کردستان امروز، 21 خردادماه در نشست با جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی سنندج که با محوریت انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: سرداران ایران زمین همیشه در تاریخ حماسه آفرین بوده اند و نمونه بارز این سرداران را می توان شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد.

وی افزود: اقتدار امروز ایران اسلامی برای امثال شاه یک رویا و افسانه بود، چراکه هرآنچه که در بحث نظامی و دفاعی کشور نیازمند آن بود، دولت پهلوی مجبور به تهیه آن از کشورهای خارجی بود.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه در کردستان با اشاره به اینکه پیشرفت‌های ایران اسلامی به هیچ وجه با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، بیان کرد: رمز توسعه و پیشرفت کشور تنها در خودباوری نهفته است و تا زمانی که به این مهم نرسیم، نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

وی افزود: اکنون که ایران اسلامی در بحث موشکی به یکی از قدرت‌های جهانی تبدیل شده است، باید گفت که این امر مولد خودباوری نخبگان و جوانان کشور است و بالعکس اگر در بحث صنعت خودروسازی دچار عقب‌ماندگی‌هایی هستیم این موضوع معلول و نتیجه عدم خودباوری توسط برخی از افراد است.

دریایی در پایان یادآور شد: امیدواریم با حضور حداکثری در انتخابات و روی کار آمدن دولتی انقلابی و جهادی و خروج نیروهای خودباخته که همواره چشم امید به غربی‌ها و آمریکایی‌ها دارند، شاهد عبور کشور از مشکلات کنونی خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha