ضرورت رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتی
کد خبر: 3976764
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

ضرورت رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتی

امام جمعه ارومیه گفت: نامزدهای انتخاباتی باید اخلاق را در تبلیغات خود رعایت و خود را با برنامه‌ها، توانایی‌ها و ویژگی‌هایی که دارند تبلیغ کنند و اولویت کاری را خدمت به مردم قرار دهند و از تهمت و تخریب یکدیگر بپرهیزند.

ارسالی امروز ا ضرورت رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه، ۲۱ خردادماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: ولادت حضرت معصومه(س)، دهه کرامت و روز دختر را تبریک عرض کرده و امیدواریم کریمه اهل بیت(ع) که اسوه حسنه است الگوی دختران ایران باشد.

وی افزود: حضرت فاطمه معصومه(س) جایگاه رفیع و والایی دارد طوری که زیارتنامه حضرت از سوی امامین معصوم نقل شده در حالی که زیارتنامه سایر امامزادگان از سوی علما نوشته شده که بیانگر عظمت این حضرت است.

امام جمعه ارومیه، بیان کرد: شیطان سلطنتی بر انسان ندارد بنابراین این انسان است که با پذیرش دعوت شیطان، او را به خود حاکم می‌کند و شیطان وقتی با کسی همراه شود آن شخص تصور می‌کند که بیشتر از دیگران هدایت پیدا کرده در حالی کاملا گمراه شده و از مسیر حق خارج شده و بترسید از خداوندی که دشمن را به شما نشان داده، دشمنی که به سینه‌های شما نفوذ کرده و شما را وسوسه و از راه حق خارج می‌کند.

وی ادامه داد: دشمنان درصدد تبلیغ برای عدم حضور گسترده مردم در انتخابات هستند، فریب مردم توسط دشمنان همواره سبب شده است که مسلمانان با شکست روبرو شوند بنابراین با آگاهی‌دهی به مردم در خصوص انتخابات و انتخاب اصلح باید از بروز مشکلات در جامعه جلوگیری شود و دشمنان از رسیدن به اهداف خود ناامید شوند.

قریشی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی باید از دامن‌زدن به اختلاف و مباحث قومیتی بپرهیزند و خود را با برنامه‌ها، توانایی‌ها و ویژگی‌هایی که دارند تبلیغ کنند و اولویت کاری خود را خدمت به مردم قرار دهند و از تهمت و تخریب یکدیگر بپرهیزند.

وی گفت: دین اسلام بر حضور گسترده مردم در امور کلی جامعه تاکید دارد به همین سبب امام خمینی(ره) از همان ابتدای انقلاب مسئله انتخابات و رأی مردم را مطرح کرد که باید با پیروی از ولایت فقیه و فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری در انتخاب افراد اصلح بکوشیم.

انتهای پیام
captcha