نظام اسلامی پاسدار رأی مردم است
کد خبر: 3976765
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

نظام اسلامی پاسدار رأی مردم است

امام جمعه سلطانیه با اشاره به اینکه ایجاد دوقطبی کاذب و تحریم انتخابات شگرد دشمن برای کاهش مشارکت مردم است، گفت: نظام اسلامی همواره پاسدار رأی مردم بوده و خواهد بود و مردم در همه عرصه‌ها پشتیبانی خود را از نظام نشان داده‌اند.

نظام اسلامی پاسدار رأی مردم استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب، 21 خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه سلطانیه با اشاره به فتوای مراجع معظم تقلید، اظهار کرد: شرکت در انتخابات واجب عینی و وظیفه اسلامی و الهی است. مشارکت حداقلی راهبرد دشمن در انتخابات بوده و تحریم انتخابات توسط دشمنان خارجی و داخلی یکی از شگردهای آنها برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

وی القای دروغین مهندسی انتخابات و بی‌اثر بودن رأی مردم را دومین شگرد دشمنان برای مشارکت حداقلی در انتخابات دانست و افزود: نظام اسلامی در همه انتخابات‌ها پاسدار رأی مردم بوده و خواهد بود و این شایعه در همه انتخابات به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۷۶ هم بود. تحریف دلخوری مردم از عملکرد بد برخی مسئولان به قهر مردم از نظام اسلامی دیگر رویکرد دشمنان است در حالی که مردم بصیر بین این دو تفاوت قائل هستند.

خطیب نماز جمعه سلطانیه با اشاره به اینکه تخریب چهره‌های انقلابی و تلاش برای ترس و هراس‌افکنی از رأی مردم به نیروهای انقلابی چهارمین شگرد دشمن برای کاهش مشارکت مردم است، ابراز کرد: آنچه اکنون می‌بینیم ایجاد دو قطبی کاذب و ترساندن مردم از رأی به کاندیدای انقلابی از نتایج انتخابات قبلی است، اما نه تحریم‌ها لغو شده و نه گشایش اقتصادی به‌وجود آمده؛ چرا که دشمنان با اصل نظام اسلامی مخالفند ولی از مواضع برخی کاندیداها یا مسئولان کشور که متمایل به غرب هستند برای اهداف خود استفاده می‌کنند.

وی ایجاد دو قطبی دروغین آزادی سیاسی و اجتماعی و متهم کردن جبهه انقلاب به مخالفت با آزادی فردی و اجتماعی را یکی دیگر از شگردهای دشمنان دانست و گفت: مشکل جوانان، بیکاری، اشتغال، جهیزیه و ازدواج است نه بی‌حجابی و بی‌بند و باری و اگر به فرض هم باشد، رئیس جمهور باید از ارزش‌ها پاسداری کند نه اینکه به ترویج بدحجابی و ولنگاری فرهنگی کمک کند.

حسینی‌نسب تصریح کرد: مناظره‌ها یکی از راه‌های شناخت و آشنایی با کاندیداها بوده و مواضع، افکار و اندیشه نامزدها نمایانگر شخصیت آن‌ها است، گفت: کاندیدایی که در برابر میلیون‌ها نفر، به سئوالات مهم و اساسی پاسخ نمی‌دهد و به حاشیه‌سازی می‌پردازد، اگر رئیس جمهور هم شود به حاشیه‌سازی خواهد پرداخت.

 وی با اشاره به قانون انتخابات و وظایف شورای اسلامی بیان کرد: سکونت شوراها در محل طبق قانون الزامی است و اگر بعد از انتخاب در محل ماموریت سکونت نکند سلب عضویت می‌شود و در این باره باید به قانون عمل شود. کاندیداهای شورای شهر سلطانیه برنامه‌های خود برای شهر و زمان آغاز و پایان آن را اعلام کنند.

امام جمعه سلطانیه با گرامیداشت سالروز تشکیل جهاد سازندگی و روز جهاد کشاورزی، از خدمات ماندگار جهاد سازندگی تجلیل و بر حمایت از کشاورزان، تقویت کشاورزی و نجات کشاورزان از دست دلالان تأکید کرد و افزود: کشاورزان جهادگران اقتصاد و معیشت در میدان مبارزه با تحریم دشمن هستند.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه(س) به مقام و منزلت این بانوی اسلام پرداخت و گفت: حضرت معصومه(س) مالک بهشت است و لذا دیگران را هم به بهشت وارد می‌کند. شفاعت یکی دیگر از مقام و منزلت آن حضرت است که با شفاعت آن حضرت همه شیعیان وارد بهشت می‌شوند. دختران امروز باید این بانوی نمونه را الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام
captcha