شعار‌های انقلاب به شعور انقلابی تبدیل شده است
کد خبر: 3976658
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

شعار‌های انقلاب به شعور انقلابی تبدیل شده است

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با دیگر نظام‌های دنیا قابل مقایسه نیست، گفت: در حال حاضر با گذشت 42 سال شعارهای انقلاب به شعور انقلابی تبدیل شده است.

شعار‌های انقلاب به شعور انقلابی تبدیل شده استبه گزارش ایکنا از زنجان، ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، امروز 20 خردادماه در سلسله جلسات وبیناری شبکه روشنگران فرهنگی استان زنجان، اظهار کرد: در 42 سال گذشته مردم‌سلاری دینی با حضور مردم پای صندوق‌های رأی متجلی شده و دشمن که به اهمیت حمایت مردم از نظام پی برده است در این دوره آتش توپخانه خود را افزایش داده و در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی به دنبال کاهش حضور مردم پای صندوق‌های رای است.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری با محور قرار دادن جوانان گام‌های استواری را برای آینده کشور ترسیم کرده است، ادامه داد: مقام معظم رهبری معتقدند اگر گذشته درست شناخته نشود، آینده مورد تهدید قرار می‌گیرد. ما برای حضور به موقع و آگاهانه در انتخابات باید گذشته را بررسی، شناخته و از تجربه آن درس بگیریم و اگر به این موضوع توجه نکنیم مورد تهدید قرار می‌گیریم.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با هیچ کدام از انقلاب‌های قرن حاضر قابل مقایسه نیست و نخواهد بود، تصریح کرد: برخی انقلاب‌ها از مسیر خود دور شده‌اند اما شعار انقلاب اسلامی از همان ابتدا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده و در ادامه مسیر نیز بر این شعار باقی مانده است و از آنجایی که اهداف اولیه انقلاب بسیار راهبردی است، انقلابی ماندن نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه علت‌های به وجود آورنده انقلاب موجب ابقای نظام جمهوری اسلامی شده است، افزود: امام بزرگوار در برقراری انقلاب اسلامی آرزوی ائمه اطهار(ع) و انبیای الهی را برآورده کردند و امروز در سایه سار مقام معظم رهبری انقلاب مسیر خود را ادامه می‌دهد. در حال حاضر شعارهای انقلاب اسلامی به شعور تبدیل شده و نه تنها از اصول عدول نکرده‌ایم بلکه با رهبری مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است.

طهماسبی به قدرت ایران در حوزه‌های هسته‌ای، قدرت منطقه‌ای، موشکی و بازدارندگی اشاره کرد و گفت: دشمنان به دنبال مقابله با نظام اسلامی هستند در حالی که نظام اسلامی در موضع ضربت متقابل قرار دارد. شهادت شهید سلیمانی نهایت استیصال آمریکا در برابر نظام اسلامی بود که با وجود اینکه در 80 سال گذشته کسی جرأت نمی‌کرد به سایه آمریکا سنگ پرتاب کند، اما ایران در عین‌الاسد ضربه متقابل زد.

وی با تأکید بر بینش‌افزایی و انتخاب اصلح ابراز کرد: راهبرد نظام اسلامی مشارکت حداکثری و انتخاب افراد شایسته و کارآمد است. از دیدگاه مقام معظم رهبری انتخابات لیالی قدر نظام جمهوری اسلامی است که در روز انتخابات سرنوشت چهار سال کشور مشخص می‌شود که باید در انتخاب افراد اصلح دقت کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: اگر چه میزان اعتماد مردم کاهش یافته و از عملکرد برخی افراد نگران هستیم اما نباید عملکرد کسی به نام نظام اسلامی نوشته شود؛ چرا که نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف باید برای مردم برنامه داشته باشد و باید رئیس جمهوری انتخاب شود که بر اساس برنامه عملیاتی عمل کند.

انتهای پیام
captcha