۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان اردبیلی توزیع شد
کد خبر: 3976796
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
به‌مناسبت ولادت حضرت معصومه(س)؛

۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان اردبیلی توزیع شد

مدیر قرارگاه گروه جهادی دریادلان اردبیل، با اشاره به اینکه گروه جهادی در خصوص شناسایی آسیب‌دیدگان از کرونا به‌صورت محله‌محور اقشار آسیب‌دیده را شناسایی می‌کند، افزود: ۱۰۰۰ بسته‌ معیشتی عیدانه به‌مناسبت ولادت کریمه اهل‌بیت(ع) در تمامی محله‌های محروم اردبیل، توزیع شده است.

۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان اردبیلی توزیع شدحامد دریادل، مدیر قرارگاه گروه جهادی دریادلان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، با اشاره به اینکه گروه جهادی در خصوص شناسایی آسیب دیدگان از کرونا به صورت محله محور اقشار آسیب دیده را شناسایی می‌کند، افزود: ۱۰۰۰ بسته‌ معیشتی عیدانه به مناسبت ولادت کریمه اهل‌بیت(ع) در تمامی محله‌های محروم اردبیل، توزیع شده است.

وی بیان کرد: جمعی از خیرین استان اردبیل به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت معصومه(س)، با کمک گروه‌های جهادی و همراهی کمیته امداد تعداد ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در سراسر استان توزیع کردند.

دریادل، تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی به ارزش کلی 60 میلیون تومان در بین خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب پذیر استان توزیع شده است.

مدیر قرارگاه گروه جهادی دریادلان اردبیل، افزود: ملت ایران پرورش یافته مکتب اهل بیت(ع) هستند، فلذا در لبیک به فرمان و تدبیر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، موجی مومنانه در کشور راه افتاد و افراد مومن هرکس به اندازه توانش در مسیر کمک به نیازمندان قدم برداشتند.

وی خاطر نشان کرد: قرآن کریم در خصوص ویژگی نمازگزاران نکاتی را بیان می‌کند که از جمله آن‌ها این است که آنان کسانی هستند که در اموالشان حق معلومی برای افراد محروم وجود دارد که حق معلوم غیر از خمس و زکات است.

دریادل، بیان کرد: جلوه‌های اجتماعی همچون مساوات، همدلی، ترحم، ملاطفت، مهربانی، غریب نوازی و مهمان نوازی و بسیاری از ویژگی‌هایی که در اهل‌بیت(ع) وجود داشت، اگر سیره ایشان را الگوی زندگی خود قرار دهیم وضعیت جهانی چیز دیگری رقم می‌خورد و جلوه‌ای برای زمان ظهور فراهم می‌شود.

مدیر قرارگاه گروه جهادی دریادلان اردبیل، با بیان اینکه در زمان ظهور، با همت عمومی و همدلی و مساوات، فقر آنچنان برچیده می‌شود که دیگر نیازمندی در دنیا وجود نداشته باشد، تاکید کرد: در این عصر همه غنی می‌شوند و امنیت فراگیر و رونق در اقتصاد برای همه دنیا فراهم می‌شود.

انتهای پیام
captcha