فروش محصولات مشاغل خانگی با استفاده از ظرفیت بازار‌های اینترنتی رونق می‌گیرد
کد خبر: 3976926
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

فروش محصولات مشاغل خانگی با استفاده از ظرفیت بازار‌های اینترنتی رونق می‌گیرد

عضو کارگروه علمی و شورای راهبری طرح مشاغل خانگی جهاددانشگاهی اردبیل، گفت: مکان‌بازار‌های اینترنتی یکی از بهترین ابزار‌ها برای رونق فروش محصولات تولیدی پیشران‌های مشاغل خانگی اردبیل است.

فروش محصولات مشاغل خانگی با استفاده از ظرفیت بازار‌های اینترنتی رونق می‌گیردبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهرداد موجبی، عضو کارگروه علمی و شورای راهبری طرح مشاغل خانگی جهاددانشگاهی اردبیل، ۲۲ خردادماه در حاشیه بازدید از یک کارگاه تولیدات رودوزی سنتی، گفت: با شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده در جامعه، استفاده از فضای مجازی ضرورت یافته و پیشران‌ها و متقاضیان طرح مشاغل خانگی اردبیل در صورت داشتن تولیدات مناسب می‌توانند از ظرفیت مکان‌بازار‌های اینترنتی این طرح برای معرفی آثار خود در سطح کشور و حتی بین‌المللی هم بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: امروزه با پدید آمدن شیوه‌های نوین کسب و کار و اقبال عمومی گسترده به استفاده از فضای مجازی، باید از این پتانسیل برای عرضه محصولات مشاغل خانگی استفاده شود.

موجبی افزود: مکان بازار‌های «چیگل» و «پی‌میشه» دو مکان بازاری هستند که در حال حاضر مورد استفاده در طرح مشاغل خانگی بوده و هر متقاضی با استفاده از این ظرفیت می‌تواند از فروش مطمئن، توسعه فروش و ارسال کالا در جهت بهبود تجارت اینترنتی خود بهره‌مند گردد.

انتهای پیام
captcha