اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در البرز
کد خبر: 3976943
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در البرز

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز ضمن تشریح ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت در این استان گفت: برای گرامیداشت این ایام نشست‌های بصیرتی با موضوعات متنوع ویژه اقشار تأثیرگذار و فعالان فرهنگی در شهرها برگزار می‌شود.

اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در البرز

حجت‌الاسلام مهدی ولائی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهارکرد: از میلاد حضرت معصومه(ع) تا میلاد امام رضا(ع) را دهه کرامت نامگذاری شده است و هرساله ادارات و دستگاه‌های مختلف فرهنگی برای این ایام برنامه‌های متنوعی را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند.

وی گفت: در راستای گرامیداشت این ایام نشست‌های بصیرتی با موضوعات متنوع ویژه اقشار تأثیرگذار و فعالان فرهنگی در شهرهای استان توسط این اداره‌کل برگزار خواهد شد.

این مسئول همچنین از برگزاری همایش«طلایه‌داران تبلیغ» خبر داد و گفت: این همایش در سطح شهرستان‌های استان با حضور روحانیون مبلغ برگزار می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری مراسم ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در شهرها خبرداد و افزود: برگزاری همایش روشنگری و بصیرتی به منظور مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری نیز از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است.

ولائی‌برحق اجرای پویش رأی اولی‌ها در سطح استان را از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی البرز در دهه کرامت عنوان کرد و گفت: در این ایام 20 ویژه‌برنامه دهه کرامت در سطح هیئت‌های مذهبی استان با سخنرانی روحانیون، مدیحه‌سرایی، مولودی‌خوانی و اهدای هدایا به دختران جوان برگزار خواهد شد.

وی افزود: استقبال از پرچم کاروان خادمان امام رضا(ع) توسط شورای هیئات مذهبی، توزیع ۵۰ بسته معیشتی توسط خیرین در روز ولادت امام رضا(ع) بین محرومان و برگزاری مراسم قرائت دعای ندیه در هیئت‌های مذهبی استان را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در البرز ذکر کرد.

انتهای پیام
captcha