جان باختن ۳ بیمار دیگر در آذربایجان غربی
کد خبر: 3976947
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

جان باختن ۳ بیمار دیگر در آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد مجموع جان‌باختگان به ۴ هزار و ۶۶۹ نفر رسید.

ارسالی امروز| جان باختن ۳ بیمار کرونایی در آذربایجان‌غربیجواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد مجموع جان باختگان به ۴ هزار و ۶۶۹ نفر رسید.

وی افزود: در این مدت ۳۹۲ تن در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا و ۷۲۶ تن به سندرم حاد تنفسی مبتلا هستند. 

آقازاده بیان کرد: هم‌اکنون ۳۰۰ نفر مشکوک به بیماری بوده و ۱۴۷ تن در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و ۲۸ نفر با ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

وی ادامه داد: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی ۱۷۵ هزار و ۱۹۹ تن است و توصیه و خواهش داریم که مردم نمونه جهش یافته بیماری کرونا را جدی بگیرند تا با همکاری مردم و مسئولان بتوانیم با کرونا مقابله و مبارزه کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: شهرستان‌های چالدران، پلدشت، شوط، چایپاره، اشنویه و تکاب زرد هستند و شهرستان‌های ماکو، خوی، سلماس، ارومیه، میاندوآب، نقده، پیرانشهر، مهاباد، بوکان، سردشت و شاهین‌دژ نیز به رنگ نارنجی است.

وی گفت: هم‌اکنون در آذربایجان‌غربی هیچ شهری به رنگ قرمز نیست و سفر به شهرستان‌های قرمز و نارنجی ممنوع می‌باشد. 

آقازاده اظهار کرد: ۱ نفر در ارومیه، ۱ نفر در میاندوآب و یک نفر در سلماس جان خود را از دست دادند و ارومیه با ۶۲ تن، خوی ۲۷ و بوکان با ۱۱ نفر یه شهر با بیشترین بستری را دارند. 

انتهای پیام
captcha