آغاز ثبت‌نام هشتمین دوره رایگان حفظ تخصصی کل قرآن در هرمزگان
کد خبر: 3976952
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

آغاز ثبت‌نام هشتمین دوره رایگان حفظ تخصصی کل قرآن در هرمزگان

مدیر مؤسسه قرآنی جامعه‌الحفظ بیت الزهرا(س) روستای کشپیری از آغاز ثبت‌نام هشتمین دوره «حفظ تخصصی کل قرآن کریم» در یک سال، ویژه برادران در این مؤسسه خبر داد.

امین میرانی، مدیر مؤسسه فرهنگی - قرآنی جامعه‌الحفظ بیت الزهرا(س) روستای کشپیری از توابع شهرستان میناب، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: ثبت‌نام هشتمین دوره «حفظ تخصصی کل قرآن کریم» در یک سال، ویژه برادران در این مؤسسه آغاز شد.

وی افزود: آشنایی با معارف قرآن کریم، آموزش تجوید توسط اساتید مجرب، تفسیر موضوعی آیات، برگزاری اردوهای زیارتی تفریحی، اعطای گواهی حفظ پس از پایان دوره تحفیظ، شرکت در آزمون کارشناسی ارشد علوم قرآنی و حدیث از مزایایی شرکت در این دوره است.

مدیر مؤسسه قرآنی جامعه‌الحفظ بیت الزهرا(س) تصریح کرد: شرکت در دوره حفظ کل، یک ساله و به صورت شبانه‌روزی بوده و تمامی امکانات آموزشی و رفاهی این مؤسسه کاملاً رایگان است. مهلت ثبت‌نام در هشتمین دوره «حفظ تخصصی کل قرآن کریم» تا نیمه مردادماه سال جاری و آغاز دوره در شهریورماه خواهد بود. کلیه علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

میرانی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و شرکت در این دوره می‌توانند تا پایان مهلت اعلام شده با شماره تلفن 09170283384 تماس بگیرند.

یادآور می‌شود؛ روستای کشپیری از توابع شهرستان میناب، سابقه طولانی در حوزه برگزاری برنامه‌های قرآنی داشته و تبدیل به پایگاه بسیار خوبی در حوزه تخصصی حفظ قرآن کریم شده است. این روستا با وجود جمعیت کمی که دارد اما با همت بلند جوانانش پایگاهی را ایجاد کرده که از اقصی نقاط کشور قرآن آموز داشته است. از این رو این روستا به همراه 2 روستای کوئیک و روتان به عنوان روستاهای برتر قرآنی هرمزگان به مرحله نهایی «طرح ملی انتخاب و معرفی روستاهای قرآنی در سطح ایران» راه یافتند.

انتهای پیام
captcha