مشارکت گسترده در انتخابات موجب دلسردی دشمن می‌شود
کد خبر: 3976965
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

مشارکت گسترده در انتخابات موجب دلسردی دشمن می‌شود

امام‌جمعه مهاباد گفت: مردم با مشارکت گسترده در امر انتخابات بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را دلسرد کرده و زمینه توسعه و آبادانی کشور را با انتخاب افراد اصلح فراهم خواهند کرد.

ارسالی امروز| مشارکت گسترده در انتخابات موجب دلسردی دشمن می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، عارف خدرلو، فرماندار مهاباد، امروز، ۲۲ خرداد ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی و جلسه توجیهی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر مهاباد، اظهار کرد: از مجموع ۱۹۷ نفر ثبت‌نام کنندگان برای انتخابات شورای شهر تنها صلاحیت ۱۰ درصد افراد تأیید نشده و تلاش ستاد انتخاباتی شهرستان برای حضور همه داوطلبان و برگزاری پرشور انتخابات پیش رو است.

وی افزود: تأیید صلاحیت افراد رد شده نیز تا آخرین فرصت پیگیری می‌شود و مردم فهیم و با درایت این شهرستان بدون شک بهترین و شایسته‌ترین افراد را برای خدمت گزاری انتخاب کرده و در روز انتخابات افراد لایق را انتخاب خواهند کرد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: مردم ما دیگر فریب شعارهای عوام فریبانه را نخواهند خورد و این شهرستان از لحاظ تعداد ثبت نام در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سطح استان رتبه دوم را در اختیار دارد و ما هم تلاش می‌کنیم انتخابات امسال را با حضور حداکثری مردم در فضایی سالم برگزار کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات از برکات نظام جمهوری اسلامی بوده و در بسیاری از کشورهای منطقه و در سراسر جهان قدرت‌های سیاسی به جای آرای مردم با جبر اسلحه و جنگ جابجا شده در حالیکه نظام برخاسته از مردم قدرت را در اختیار منتخب مردم قرار خواهد داد.

خدرلو تصریح کرد: شعار و وعده‌های نامزدهای انتخاباتی باید عملیاتی و قابل دسترس باشد و پس از تحقق، اثر و فایده آن در یک دوره چهار ساله به مردم برسد. رعایت حقوق دیگر نامزدها، رعایت حقوق مردم، پرهیز از بداخلاقی‌ها و فاش نکردن اسرار مردم از مواردی است که باید نامزدهای انتخاباتی مورد توجه قرار دهند و کارهایی که می‌توانند انجام دهند را مطرح کنند بنابراین لازم نیست دست به تخریب دیگران بزنند.

ماموستا عبدالسلام امامی، امام‌جمعه مهاباد، نیز در این جلسه، اظهار کرد: مشارکت نکردن در انتخابات حاصلی جز پشیمانی برای مردم نخواهد داشت و تنها راه حل تغییر شرایط موجود، حضور گسترده در مشارکت سیاسی و انتخاب افراد اصلح است.

وی با اشاره به شرایط مقابله با کرونا ادامه داد: انتخابات امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت تر از دوره‌های قبلی برگزار خواهد شد که ضروری است نامزدها در کنار اخلاق مداری و رعایت حق‌الناس موارد و دستورالعمل‌های بهداشتی را نیز به‌ خوبی مراعات کنند.

امام‌جمعه مهاباد ضمن قدردانی از مشارکت و حضور نامزدها در این رویداد سیاسی مهم، تأکید کرد: هدف این نامزدها در این دوره باید خدمت به مردم و بهبود شرایط حاکم بر جامعه باشد تا با اقدامات ارزنده خود امید را به مردم بازگردانند.

ماموستا امامی در پایان افزود: مردم فهیم ما به مانند حضور در جبهه‌های جنگ روز جمعه نیز با مشارکت گسترده در امر انتخابات بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را دلسرد کرده و زمینه توسعه و آبادانی کشور را با انتخاب افراد اصلح فراهم خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha