پرده‌برداری از ضریح امامزاده عباس(ع) بندپی بابل در دهه کرامت
کد خبر: 3977039
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸

پرده‌برداری از ضریح امامزاده عباس(ع) بندپی بابل در دهه کرامت

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ضریح آستان مقدس امامزاده عباس(ع) بندپی شرقی بابل با اعتبار ۱۶۰ میلیون تومانی با کمک خیرین، اوقاف و از محل موقوفات ساخته و پرده‌برداری شده است.

پرده‌برداری از ضریح امامزاده عباس(ع) بندپی بابل در دهه کرامتبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی امروز 22 خردادماه همزمان با دهه کرامت در مراسم پرده‌برداری از ضریح آستان مقدس امامزاده عباس(ع) بندپی شرقی بابل با گرامی‌داشت دهه کرامت و تبریک تولد حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: این ایام دری به روی هر ناامیدی باز می‌شود؛ چراکه ما که امیدی جز اهل بیت(ع) نداریم.

وی با بیان روایات متعدد از پاسداشت دهه کرامت، افزود: برای اینکه روز قیامت اهل بیت(ع) و خاندان اهل بیت(ع) شفاعت‌کننده همه ما باشند باید به این خاندان متصل شویم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اعلام اینکه در مقابل دلداده‌ها و دوستداران انقلاب اسلامی و دوستداران اهل بیت(ع) و شهدا کسانی حضور دارند که در آغوش انگلیس، آمریکا و معاندان و وهابیون بی‌دین هستند، تصریح کرد: ما آزمایش بسیار سختی را پیش‌رو داریم و دیگران به ما می‌گویند به انتخابات نیایید، اما دوستداران می‌گویند سردار سلیمانی چه می‌گوید؛ اگر امروز سردار سلیمانی زنده بود و می‌پرسید آیا رای می‌دهید یا نه، در پاسخ چه می‌گفتیم.

حیدری تصریح کرد: درست است امروز با مشکلات بسیاری از جمله گرانی‌ها مواجه هستیم، اما باید بدانیم نظام و انقلاب ما هیچ ایرادی ندارد.

وی افزود: در انتخابات حتما فرد اصلح، طرفدار انقلاب و ملت و محرومان و بعد از انتخاب شدن بین مردم بیاید و نظام، انقلاب، شهدا و مردم را کنار نزند و بعد از رای آوردن در کنار مردم بماند و اینکه به مردم، کشاورزان، روستاها، بیچاره‌ها، محرومان برسد انتخاب کنیم و در این مسیر فردی را دیگران بیاورد و در این کار مشارکت کند در ثوابش شریک خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه در سال جاری بودجه‌ای برای امامزادگان نداشتیم، افزود: از نمایندگان انتظار داریم باتوجه به اینکه از دل مردم بیرون آمدند کمک کنند؛ چراکه اکثر اماکن مذهبی، مساجد و تکایا ما مظلوم واقع شده است و انشاءالله دولت به امامزادگان و اماکن مذهبی توجه کنند.

حیدری عنوان کرد: ضریح آستان مقدس امامزاده عباس (ع) بندپی شرقی بابل با اعتبار ۱۶۰ میلیون تومانی با کمک خیرین، اوقاف و از محل موقوفات ساخته و پرده‌برداری شده است.

انتهای پیام
captcha