ثبت‌نام دوره‌های مطالعاتی «ندای فطرت» در اردبیل آغاز شد
کد خبر: 3977051
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

ثبت‌نام دوره‌های مطالعاتی «ندای فطرت» در اردبیل آغاز شد

فرمانده حوزه ۶ خواهران سمیه(س) اردبیل، گفت: ثبت‌نام دوره‌های مطالعاتی«ندای فطرت» شامل ۴ کتاب همراه با پرسش و پاسخ، ویژه آثار استاد مطهری به‌صورت مجازی در استان آغاز شد.

ثبت‌نام دوره‌های مطالعاتی(ندای فطرت) در اردبیل آغاز شدرقیه دخت‌آذر، فرمانده حوزه ۶ خواهران سمیه(س) اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: ثبت‌نام دوره‌های سیر مطالعاتی «ندای فطرت» شامل ۴ کتاب همراه با پرسش و پاسخ، ویژه آثار استاد مطهری با ارائه مدرس زهیر انصاریان، به‌صورت مجازی در استان آغاز شد.

وی بیان کرد: سیر مطالعاتی ندای فطرت ویژه آثار استاد مطهری بر اساس مشورت با اساتید مجرب و کارشناسان در سه سطح تنظیم شده است و هر سطح شامل سه مرحله است که در پایان هر مرحله گواهی شرکت در دوره از طرف بنیاد علمی و فرهنگی شهید مطهری ارائه خواهد شد.

دخت‌آذر، یادآور شد: این دوره شامل چهار کتاب با عناوین آزادی معنوی، سیری در سیره نبوی، جاذبه و دافعه علی(ع) و حماسه حسینی است که در مدت ۱۶ هفته، دوشنبه‌ها، ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ به صورت آنلاین و از طریق سامانه کلاس مجازی بنیاد شهید مطهری که پس از ثبت‌نام اعلام می‌شود، برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ آغاز کلاس‌ها از ۳۱ خردادماه سال‌جاری خواهد بود، فلذا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانید به آدرس اینترنتی motahari.ir/nedayefetrat مراجعه فرمایید.

انتهای پیام
captcha