برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه متقاضیان مشاغل خانگی در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3977065
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه متقاضیان مشاغل خانگی در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیر و مجری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری حضوری کارگاه‌های آموزشی برای متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان خبر داد و گفت: مشاغل خانگی در ۹ شهرستان این استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شروع شده است.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه متقاضیان مشاغل خانگی در کهگیلویه‌وبویراحمد

سعادت مقیمی، مدیر و مجری توسعه مشاغل خانگی در کهگیلویه وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ساماندهی مشاغل کوچک خانگی منجر به رشد اقتصادی خانوار فعال کسب وکارهای خانگی می‌شود.

وی افزود: دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان کهگیلویه وبویراحمد برنامه مدون توانمندسازی متقاضیان مشاغل خانگی را به جدیت هر چه تمام دنبال می‌کند، چراکه این استان با توجه به ظرفیت‌های ویژه‌ای که در زمینه گلیم‌بافی، قالی‌بافی، قالیچه، جاجیم و سایر صنایع‌دستی که دارد، می‌تواند به عنوان یک قطب مهم صنایع‌دستی در زمینه تولید و حتی صادرات این نوع صنایع دستی باشد.

مدیر و مجری توسعه مشاغل خانگی در کهگیلویه وبویراحمد از نام‌نویسی نزدیک به 1880 نفر در طرح توسعه مشاغل خانگی خبر داد و اضافه کرد: جهاددانشگاهی در جهت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در زمینه مشاغل خانگی گام‌های مهم و اساسی را برداشته که به نوبه خود در سطح این استان بسیار کم‌نظیر بوده است

مقیمی بیان کرد: طی اجرای فازهای مختلف این طرح، متقاضیان تحت حمایت و خدمات توانمندسازی جهاددانشگاهی قرار گرفته‌اند و از آموزش‌های رایگان، مشاوره شغلی و استعدادسنجی بهرمند می‌شوند.

وی یادآور شد: در جریان برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی، مخاطبان طرح در موضوعات مختلفی چون خلاقیت، برندسازی و بازاریابی مهارت‌های لازم را فرا می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha